فرماندار زنجان

افزایش امید ، نشاط و خود باوری نتیجه انتخابات شوراهای دانش آموزی است

خبرگزاری پانا: فرماندار زنجان باحضور در انتخابات شوراهای دانش آموزی آموزشگاه نمونه غدیر ناحیه 2 گفت : شوراهای دانش آموزی کمک و تقویت می کند تا ما بتوانیم مشارکت در فعالیت های اجتماعی را افزایش دهیم و از طرف دیگر این نوع شوراهای دانش آموزی یاد می دهد که روش انتخاب شایسته را نیز یاد بگیریم .

کد مطلب: ۲۷۳۹۵۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، فرخی فرماندار زنجان با حضور در انتخابات شوراهای دانش آموزی گفت : امیدواریم شوراهای دانش آموزی بتواند به برنامه و وظایف پیش بینی شده دست پیدا کرده و در جهت تحکیم باورهای دینی و تربیت اجتماعی و افزایش خود باوری و اعتماد بنفس که از اهداف اصلی چنین تشکل هایی است دست پیدا کند .

فرماندار زنجان با اشاره به خصوصیات مدیر موفق خاطر نشان کرد : تصمیمات مدیران باید مورد بحث و بررسی قرار بگیرد و اگر تصمیمات مدیر در اداره مجموعه مبتنی بر عقل و منطبق با تدبیر و اصول علمی باشد آن مدیر یک مدیر موفقی است .

وی هم چنین افزود : برای اتخاذ تصمیمات سازنده ما مجبور به تمرین روش هایی هستیم تا بتوانیم این نوع تصمیم گیری را یاد بگیریم و این محقق نمی شود جز با فعالیت هایی در عرصه شوراها به خصوص شوراهای دانش آموزی ، زیرا محل مناسبی است برای آشنایی با تصمیم گیری و آشنایی با روش های تصمیم گیری .

و در پایان، نتیجه برگزاری چنین انتخاباتی افزایش امید ، نشاط و خود باوری است و این نوع مجالس و شوراهای دانش آموزی کمک و تقویت می کند تا ما بتوانیم مشارکت در فعالیت های اجتماعی را افزایش دهیم و از طرف دیگر این نوع شوراهای دانش آموزی یاد می دهد که روش انتخاب شایسته را نیز یاد بگیریم .

انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار