رئیس اداره پست مراغه عنوان کرد:

جابجایی 384هزار بسته پستی در مراغه

خبرگزاری پانا:- رییس اداره پست مراغه گفت: 384 هزار و 449 مرسوله پستی در نیمه نخست سال جاری در این شهرستان جابجا و توزیع شده است.

کد مطلب: ۲۶۸۹۲۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا:علی حجاجی دوست روز پنج شنبه به مناسبت روز جهانی پست در گفت و گو با خبرنگار پانا افزود: در این مدت 165 هزار و 751 فقره انواع مرسولات پیشتاز، سفارشی و عادی دریافت، آماده سازی و به سراسر کشور ارسال شده است.

وی اظهار کرد: 218 هزار و 698 فقره انواع مرسولات داخلی و خارجی پیشتاز، سفارشی و امانت نیز در این اداره تجزیه و در این شهرستان توزیع شده است.

رییس اداره پست مراغه ادامه داد: در این مدت 296 هزار برگ قبض مشترکان تلفن های ثابت و همراه و شش هزار و 43 مورد اسناد مالکیت، ابلاغیه و اخطاریه های اداره ثبت و اسناد آماده سازی و توزیع شده است.

حجاجی دوست خاطرنشان کرد: ارایه شش هزار و 785 مورد اعلام کدپستی 10 رقمی به اماکن تازه تاسیس و به روز سازی آن ها، آماده سازی و توزیع شناسنامه دو هزار و 769 نوزاد ، ارایه یک هزار و 955 فقره انواع خدمات کارت هوشمند سوخت و توزیع سه هزار و 989 فقره برگه جرایم تخلفات راهنمایی و رانندگی از فعالیت های این اداره بوده است.

وی گفت: در سال جاری شش هزار و 985 مورد خدمات خودرویی و نظام وظیفه انجام شده و 171 مورد از مدارک گمشده از سوی این اداره به صاحبان آن ها تحویل شده است.

رییس اداره پست مراغه یادآوری کرد: در این مدت هشت جلسه توجیهی و آموزشی برای مسوولان آی.سی.تی روستایی به منظور آشنایی با سرویس های جدید پستی و ارتقای سطح کیفی آن ها از سوی این اداره برگزار شده است.

وی توزیع بیش از پنج هزار برگه سهام عدالت، توزیع دو هزار و 500 فقره کالا برگ نفت سفید برای روستاهای فاقد گاز لوله کشی و ثبت نام متقاضیان دریافت یارانه در نوبت دوم ثبت نام طرح هدفمند کردن یارانه ها در اداره و دفاتر پستی شهری و روستایی به تعداد بیش از 50 هزار خانواده را از دیگر اقدامات این اداره اعلام کرد.

اداره پست مراغه هم اکنون دارای 76 دفتر آی سی تی شهری و روستایی، هفت نمایندگی پستی و 10 خط فرعی در مسیر روستاهای این شهرستان با مشارکت بخش خصوصی، در حال خدمات رسانی به مردم است.

شهرستان مراغه با 250 هزار نفر جمعیت در 147 کیلومتری جنوب تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار