رئیس اوقاف و امور خیریه خمین در گفت و گو با پانا:

طرح پیوندهای آسمانی باعث ترویج ازدواج آسان در بین جوانان می شود

خبرگزاری پانا: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خمین گفت: طرح پیوندهای آسمانی باعث ترویج ازدواج آسان در بین جوانان می شود.

کد مطلب: ۲۶۵۹۷۰
لینک کوتاه کپی شد

سید مهدی حسینی در گفت و گو با خبرنگار پانا، افزود: طرح پیوندهای آسمانی به همت اوقاف و امور خیریه و به مناسبت سالگرد ازدواج حضرت زهرا(س) و حضرت علی (ع) در خمین اجرا شد.

وی ادامه داد: استقبال از برنامه های همگانی که از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه معرفی و در سراسر کشور برگزار می شود جهت نهادینه شدن عنوان های برنامه ها بسیار است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خمین بیان کرد: دستگاه های اجرایی می توانند با فرهنگ سازی و اشاعه ی طلیعه ی افکار عمومی به سمت و سوی ازدواج آسان و با اقتباس از سخنان ائمه اطهار (ع) یاری گر جوانان در امر مهم ازدواج باشند.

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: اطلاع رسانی و ارتقاء آگاهی جوانان نسبت به ازدواج توسط کارشناسان مرتبط جهت شناخت های اولیه ی زوج ها، هم کفو بودن آنها، نبود و از بین بردن اختلافات فرهنگی مسائلی هستند که باعث می شود از جدایی و متلاشی شدن خانواده ها از یکدیگر جلوگیری شود.

وی با اشاره به انتخاب طرح پیوندهای آسمانی به مناسبت سالگرد ازدواج حضرت زهرا(س) و حضرت علی(ع) گفت: یکی از دلایل انتخاب حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) بعنوان موفق ترین و خوشبخترین زوج ها این بوده که آنها انسان های کاملی بودند و الگوی قلبی و رفتاری ما شیعیان هستند.

ر ئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خمین اظهار داشت: اداره ی اوقاف به جهت وجود موقوفات و نیت های مرتبط با ازدواج در این زمینه فعالیت های چشمگیری را داشته است.

حجت الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: جشن پیوندهای آسمانی را با حضور زوج های جوان و ویژه با یک معنویت خاص و فراخور شان حال شرکت کنندگان برگزار کردیم همچنین هدایایی انتخاب و تقدیم آنها شد تا بتوان علاوه بر اینکه خاطره ای خوش در اذهان شرکت کنندگان جنبه معنوی و مادی نیز داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار