معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان رضوی:

شعار هفته ملی کودک امسال، «سلام من کودکم» نام گرفته است

خبرگزاری پانا: معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: همزمان با هفته ملی کودک « جشن آغاز آموزش قرآن » در پایه اول ابتدایی در روز دوشنبه 14مهرماه جاری در کلیه مدارس ابتدایی استان برگزار می شود.

کد مطلب: ۲۶۵۳۶۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، طاهره عرفانیان با بیان این مطلب اظهار کرد: بر اساس رسالت آموزش و پرورش و با عنایت به این که هرساله جشن آغاز آمـوزش قرآن در پایـه اول ابتـدایی و بزرگداشت هفتـه ملی کودک با حضور اولیای دانش آموزان و با دعوت از شخصیت های مذهبی و مسئولین شهرستان در تمام مدارس ابتدایی برگزار می شود،امسال هم براساس سنوات گذشته این جشن برگزار خواهد شد.
وی افزود: هدف از برگزاری این جشن که در کلیه مدارس ابتدایی شهری و روستایی استان برگزار خواهد شد،آشنایی و انس بیشتر دانش آموزان و ایجاد خاطره ای شیرین از آغاز آموزش قرآن است.
عرفانیان همچنین با اشاره به در نظر گرفتن شعار هفته ملی کودک امسال که «سلام من کودکم» نام گرفته گفت: از آن جایی که وضعیت زندگی ، رشد و بالندگی کودکان روشن ترین نشانه ی توان هر جامعه محسوب می شود، هیچ تلاشی ارزشمنــد تر از بخشیــدن فرداهایی روشن به کودکان وجود ندارد چرا که کودکان شـهروندان شریفی هستند که می توانند در ساختن آینده ای بهتر یار و یاورمان باشند . لذا با معطوف نمودن توجه جامعه به حقوق کودکان و توجه به اهداف مشخص شده می توانیم گامی در جهت پیشبرد حقوق کودکان برداریم .
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی تقویت هماهنگی و هم سویی بین سازمان های موثر و بخش های فعال در حوزه ی کودکان،افزایش توجه و ارتقای آگاهی جامعه نسبت به حقوق کودکان و رشد و شکوفایی استعداد های آنان (به خصوص کودکان با نیازهای ویژه)،افزایش توجه بزرگسالان به رشد و تکامل همه جانبه ی کودکان و توجه به فرهنگ غنی ملی و بهره گیری از آموزه های دین مبین اسلام (در رابطه با حقوق کودکان) را تنها بخشی از اهداف درنظر گرفته شده برای گرامیداشت این هفته دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار