فرماندار نی ریز در جلسه شورای اداری مطرح کرد:

آمار و اطلاعات صحیح مبنای برنامه ریزی هر کشور

خبرگزاری پانا: فرماندار نی ریز گفت: مبنای برنامه ریزی هر کشور آمار و اطلاعات صحیح است.

کد مطلب: ۲۶۴۰۴۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، محمدرضا امیری در جلسه شورای اداری نی ریز بیان داشت: هفته دفاع مقدس سنبل حماسه های بی نظیری در ایران است و حماسه هایی که در هیچ جای جهان دیگر تکرار نخواهد شد و این سند افتخار یک ملت بزرگ است که برای همیشه در تاریخ خواهد ماند.
فرماندار نی ریز ادامه داد: گرامیداشت هفته دفاع مقدس از 2بعد مهم است یکی از بعد دینی و دیگری از بعد دفاع از فرهنگ، ناموس، جان و مال مردم بوده است و وجود اینگونه فرهنگ ها در هر ملتی آن را بیمه می کند.
وی افزود: ایران کشور مقتدر است که هیچکس جرات حمله به آن را ندارد و همه می دانند اگر بخواهند به ایران حمله کنند جوانان ما آنگونه که هشت سال ایستادند و جنگ را مدیریت کردنند امروز بازهم به صحنه می آیند.
امیری اظهار داشت: در هفته دولت پروژه های بسیار خوبی به بهره برداری رسید و پروژه های دیگری کلنک زنی شد که امیدواریم هرپه سریع تر شاهد به بهره برداری رسیدن آن باشیم و همچنین طرح های نیمه تمام گاز رسانی شهرمشکان و بهره برداری از جاده رونیز - نی ریز به اتمام رسیده که انشاالله با حضور وزیر راه افتتاح خواهد شد.
فرماندار نی ریز با اشاره به سرشماری عمومی کشاورزی خاطر نشان کرد: مبنا و بیس برنامه ریزی یک کشور داشتن اطلاعات و آمار صحیح است و سرشماری عمومی کشاورزی از برنامه های جدی دولت می باشد که تمامی نهادها باید همکاری داشته باشند.
وی تصریح کرد: فرمانداری به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان نقش نظارتی دارد و از ما می خواهند تا پیگیر انجام امور به نحو احسن باشیم.
امیری ضمن خطاب به مدیران ادارات بیان داشت: این گزارشات را همکاران فرمانداری برای بنده می خواهند و از شما انتظار دارم که کمال همکاری را با آنان داشته باشید و شخصا به طور سرزده از ادارات بازدید خواهم کرد.
فرماندار نی ریز ادامه داد: بازدید سرزده بنده از ادارات به منظور مچ گیری و جست و جوی تخلفات نمی باشد بلکه جهت احوال پرسی و شناسایی مشکلات از نزدیک و حل آن می باشد.
وی ضمن اشاره به تخصیص اعتبارات به شهرستان عنوان کرد: 45 درصد از اعتبارات عمرانی اعلام گردیده که تنها در سال گذشته میانگین این اعتبارات18 درصد بود و این نقطه امیدبخشی است و همچنین اعتبارات2 درصد در حال مبادله و اعتبارات ماده 180 در حال تایید می باشد.
خبرنگار: زهرا هیهات

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار