معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی در گفتگو با خبرنگار پانا مطرح کرد:

اولویت استخدام در آموزش و پرورش با فرزندان فرهنگیان/مانعی برای تبدیل وضعیت نیرو ها نیست

خبرگزاری پانا: معاون برنامه ریزی و راهبردی رئیس جمهور گفت: اولویت استخدام در آموزش و پرورش با فرزندان فرهنگیان می باشد و این طرح به صورت مصوب درآمده و اجرایی می شود.

کد مطلب: ۲۶۳۳۵۴
لینک کوتاه کپی شد

محمد باقر نوبخت در گفتگو با خبرنگار آموزش و پروش پانا در خصوص استخدام نیرو در آموزش و پرورش افزود: در پی مطالبات فرهنگیان بازنشسته در خصوص استخدام فرزندان واجد شرایط آنان اولویت با فرزندان فرهنگیان می باشد و این طرح به صورت مصوب درآمده و اجرایی می شود.

معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور در ادامه از مازاد نیرو در آموزش و پرورش خبر داد و گفت: به همین دلیل مجلس شورای اسلامی با طرح استخدام نیروی جدید موافقت نکرد و به دنبال آن طرح استخدام مربیان پیش دبستانی نیز با مخالفت روبرو شد.

نوبخت با اشاره به قانون مدیریت خدمات کشوری گفت: مانعی برای تبدیل وضعیت نیرو های دولتی از قرارداد کار معین به پیمانی و از پیمانی به رسمی وجود ندارد.

وی در ادامه با اشاره به محدودیت منایع موجود در کشور گفت: بودجه سال جاری مبتنی بر عملکرد در استان ها می باشد و به دنباله تعهداتی است که طی سالهای گذشته برای دولت ایجاد شده است.

سخنگوی دولت با اشاره به تخصیص 100 درصدی بودجه عمرانی استان ها افزود: با اینکه درآمد دولت 100 درصد تحقق پیدا نکرده و بیش از 10 هزار پروژه ناتمام وجود دارد، دولت تلاش می کند از منابع بدست آمده تخصیص بهینه انجام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار