به صدا در آمدن زنگ مهر و مقاومت در مدارس اردبیل

همزمان با اول مهر زنگ مهر و مقاومت در اولین روز بهار تعلیم و تربیت درمدارس اردبیل به صدا درآمد

خبرگزاری پانا: همزمان با اول مهر و آغاز سال تحصیلی با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش و مسئولان استانی و شهرستانی زنگ مهر و مقاومت در مدارس استان اردبیل به صدا درآمد و سال تحصیلی جدید رسما آغاز شد

کد مطلب: ۲۶۳۰۷۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، در مراسمی که در مدرسه نمونه دولتی امید انقلاب ناحیه یک اردبیل برگزار شد، مدیرکل آموزش وپرورش استان اردبیل اظهار داشت: ماه مهر ماه بهار تعلیم و تربیت است و با تمهیداتی که اندیشیده شده امروز دانش‌آموزان استان اردبیل که بیش از 225 هزار دانش‌آموز هستند راهی مدرسه شده و به صورت رسمی سال تحصیلی جدید آغاز شد .

صابر سپهری گفت: با برنامه‌ریزی‌هایی که از ماه‌ها پیش در قالب ستاد پروژه مهر آغاز کردیم سال تحصیلی جدید با هدف‌گذاری درست و برنامه‌های منسجم آغاز می‌شود و سعی بر این است تا در سال تحصیلی جدید سیاست‌های پنچ‌گانه وزارت آموزش و پرورش مورد توجه قرار گیرد .

وی با یادآوری اینکه با این سیاست‌گذاری و اولویت‌بندی تلاش بر این است تا چالش‌های نظام آموزش و پرورش برطرف شود، افزود: با برون رفت از این شرایط امیدواریم در مسیر پیشرفت تعالی اندیشه‌های اصیل اسلامی بتوانیم موفق عمل کنیم .

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل بیان کرد: شعار سال تحصیلی جدید ارتقای مدیریت آموزشگاهی با عزم جهادی و توسعه همه جانبه مشارکت‌ها است که خود این رویکرد می‌تواند زمینه‌ساز تحول عظیم در نظام آموزش و پرورش باشد .

سپهری ادامه داد: آموزش و پرورش ما امروز در مسیر کیفیت ‌بخشی و ایجاد فضای پرشور و نشاط امید و سرزندگی در محیط‌های مدرسه سعی و تلاش همه‌جانبه دارد و انتظار می‌رود در این مسیر گام‌های جدی و اساسی برداشته شود .

گفتنی است در این مراسم برنامه‌های مختلفی از جمله اجرای سرود به انجام رسیده و فرماندار اردبیل به عنوان پیشکسوت دوران دفاع مقدس زنگ آغاز سال تحصیلی را به صدا درآورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار