اختصاصی پانا:

جشنواره کودک و نوجوان امسال شو اجرا نمی کند

خبرگزاری پانا:گروه فتیله در بخش اول جشنواره فیلم کودک امسال حضور می یابد، همچنین یکی از اعضا شورای شهر نوید داد که امسال جشنواره فیلم کودک فقط طبق نام جشنواره اجرا می شود و مانند سال های قبل شو اجرا نمی کند.

کد مطلب: ۲۵۵۷۰۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار فرهنگی پانا: امسال گروه فتیله در جشنواره فیلم کودک جایگزین عمو پورنگ می شود، این جشنواره به گزارش اعضای شورای شهر امسال شامل دو بخش است.
بخش اول که چند روز قبل از افتتاحیه جشنواره شروع می شود و شخصیت های محبوب کودکان مانند گروه فتیله و... در آن برنامه اجرا می کنند.
بخش دوم که در اصل همان افتتاحیه و شروع جشنواره است.
به گفته یکی از اعضای شورای شهر اصفهان امسال حال و هوای جشنواره با سال های قبل تفاوت زیادی دارد و برنامه های هدفداری برای اجرای برنامه تدوین شده است، که یکی از این برنامه ها این است که به نام جشنواره و برنامه ای که قصد اجرای آن را داریم توجه شود و از برگزاری شو کودک به جای جشنواره کودک جلوگیری شود
همچنین با هماهنگی هایی که از طرف شورا با آموزش و پرورش انجام شده قرار است مدارس دانش آموزان را برای تماشای فیلم های جشنواره به طور رایگان به سینما ها بیاورند. این جشنواره از تاریخ 11مهر ماه لغایت 14 همان ماه پذیرای علاقه مندان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار