مدیركل راه و شهرسازی استان فارس خبر داد:

افتتاح 8 پروژه در حوزه راه و شهرسازی استان فارس

خبرگزاری پانا: مدیركل راه و شهرسازی استان فارس گفت: به مناسبت هفته دولت، 8 پروژه راه‌سازی در استان با اعتباری بالغ بر هزار و 890 میلیارد ریال به بهره‌برداری خواهد رسید.

کد مطلب: ۲۵۱۶۲۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، هوشنگ عشایری با اشاره به افتتاح 8 پروژه در حوزه راه و شهرسازی استان فارس اظهار داشت: پروژه راه‌سازی شامل ساخت بزرگراه‌ و راه‌های اصلی و روستایی به طول 200 كیلومتر و ساخت تقاطع غیرهمسطح از جمله پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت سال جاری است.
عشایری اضافه كرد: در حوزه راه و شهرسازی لارستان نیز 105 کیلومتر راه با اعتباری بالغ بر 400 میلیارد ریال در هفته دولت به بهره برداری می‌رسد.
وی در خصوص پروژه‌های حوزه مسكن نیز گفت: در بخش مسکن 9 هزار و 186 واحد به بهره‌برداری می‌رسد که از این تعداد هزار و 211 واحد در قالب تفاهم نامه سه جانبه، 275 واحد در قالب تعاونی‌های مسکن و 2 هزارو 514 واحد مسکن مهر خود مالکی ساخته شده است که تحویل صاحبانشان خواهد شد.

عشایری با بیان اینكه در شهر جدید صدرا نیز 5 هزارو 186 واحد آماده بهره برداری است، گفت: در این بخش 612 کیلومتر عملیات راهداری شامل 519 کیلومتر روکش آسفالت، 7 کیلومتر رفع نقاط پرحادثه و هم چنین نصب 33 کیلومتر نیوجرسی است.

وی ادامه داد: از دیگر اقدامات حوزه راهداری نصب 5 دستگاه پل عابر پیاده و هم چنین روشنایی 53 کیلومتر طول راهها است که در مجموع با اعتباری بالغ بر هزار و 656 میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید.

مدیر کل راه و شهرسازی فارس مجموع اعتبارات هزینه شده راه و مسکن فارس را 7 هزار و 720 میلیارد ریال برشمرد و تصریح کرد: در حوزه مسکن 3 هزار و 674 میلیارد ریال، در حوزه ساخت و توسعه راه‌ها 2 هزار و 290 میلیارد ریال، در بخش راهداری نیز هزار و 656 میلیارد ریال و هم چنین در بخش راه روستایی 100 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

عشایری اضافه كرد: این پروژه‌های عمرانی با حضور مقام عالی وزارت راه و شهرسازی و مدیران ارشد استانی به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار