بحرینی هشدار داد:

پروژه ملی بازسازی بافت حرم رضوی به منطقه توریستی بی هویت تبدیل نشود

خبرگزاری پانا: نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پروژه بازسازی بافت پیرامون حرم مطهر رضوی یک پروژه ملی است، گفت: بافت پیرامون حرم مطهر رضوی، یک منطقه با هویت و اصیل است که اگر با نگاه ملی به آن رسیدگی نشود به یک منطقه توریستی بی هویت تبدیل خواهد شد.

کد مطلب: ۲۴۹۸۲۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی منطقه ثامن شهرداری مشهد، حجت الاسلام محمدحسین بحرینی، با بیان اینکه پروژه بازسازی بافت پیرامون حرم مطهر رضوی یک پروژه ملی است، اظهار کرد: نمایندگان مشهد در راستای آگاهی بخشی دیگر نمایندگان مجلس و همچنین دولتمردان نسبت به ملی بودن پروژه بافت پیرامونی حرم مطهر رضوی اقدامات خوبی انجام داده اند.

وی افزود: بافت پیرامون حرم مطهر رضوی به دلیل وجود مضجع شریف حضرت رضا(ع)، منطقه ای با هویت و منحصر به فرد است که باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

بحرینی با ابراز نگرانی از تبدیل شدن این بافت به منطقه ای بی هویت گفت: اگر دولت، مسئولان محلی، آستان قدس رضوی و ... دست در دست یگدیگر ندهند، این منطقه هویت اصیل خود را از دست خواهد داد.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اگر همه کمک نکنند و منابع، امکانات و فکرها در این منطقه تجمیع نشود، شکل گیری یک منطقه بی هویت دور از انتظار نیست که تحقق این امر به هیچ وجه به مصلحت شهر امام رضا(ع) است، از این رو نگاه ملی به این پروژه یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار