کارشناس بازار سرمایه:

˝بازارسرمایه˝ در انتظار روند صعودی به سر می‌برد

خبرگزاری پانا:از عوامل توقف معاملات بازار سرمایه، پیگیری مجبلس و دولت برای بهبود بازر سرمایه و گسترش حیطه‌ی کاری این بازار است.

کد مطلب: ۲۳۹۶۶۶
لینک کوتاه کپی شد


باشگاه خبرنگاران نوشت:

هاشم باروتی کارشناس بازار سرمایه در خصوص علت توقف معاملات در بازار سرمایه بیان کرد: تاثیر مذاکرات هسته ای در برهه‌ی زمان می‌تواند یکی از علت‌های توقف در بازار سرمایه باشد.

وی در این خصوص ادامه داد: یکی دیگر از عوامل توقف معاملات بازار سرمایه، پیگیری مجبلس و دولت برای بهبود بازر سرمایه و گسترش حیطه‌ی کاری این بازار است.

باروتی بیان کرد جلسات دولت در جهت جاری شدن نقدینگی به بخش بازار سرمایه تا حدودی موثر بوده و توانسته آن را به سمت رشد سوق دهد.

وی در خصوص تاثیر مذاکرات هسته‌ای بر بازار سرمایه بیان کرد: مذاکرات 5+1 در این شرایط بازار سرمایه را رو به بهبود برده و باعث رونق گرفتن بازار در طولانی مدت خواهد بود.

کارشناس بازار سرمایه در خصوص کاهش قیمت در بازار سرمایه بیان کرد: کتهش قیمت در حال حاضر می‌تواند به نفع سرمایه‌گذاران در بازار باشد و می‌تواند در این شرایط به سود مورد نظر خود دست یابند.

وی در خصوص گزارش 3 ماهه ارائه شده از طرف بازار سرمایه بیان کرد: گزارشات ارائه شده شرکت‌ها مثبت بوده و در حال اجراست ولی بازار واکنش مثبتی نسبت به آن نشان نداده است.

باروتی در پایان افزود: با شرایط فعلی معاملات داخلی، خارجی وبین‌الملل شرایط خوبی را پیش‌رو خواهند داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار