امام جمعه پاکدشت از نمایشگاه قرآنی ترنم وحی بازدید کرد

خبرگزاری پانا: حجت الاسلام و المسلمین لزومی امام جمعۀ پاکدشت ضمن حضور در نمایشگاه قرآنی ترنم وحی از غرفه های فروشگاهی این نمایشگاه بازدید کرد.

کد مطلب: ۲۳۹۴۸۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری پانا، نمایشگاه ترنم وحی با ارائه محصولات نرم افراری،بازیهای فکری،ادعیه،کتب مذهبی و پوشاک حجاب ویژه بانوان در بخش جنبی؛همچنین اجرای ویژه برنامه جشن رمضان در محوطه بیرونی نمایشگاه هرشب و به مناسبت لیالی پرفضیلت رمضان به اجرای برنامه های مناسبتی می پردازد.

لزومی امام جمعه شهرستان طی این بازدید از اهتمام و تلاش بانیان این اقدام فرهنگی در شهرستان تقدیر و تشکر نمود و اعتلای فرهنگ اسلامی و ترویج و تقویت آن را در حوزه برنامه های فرهنگی هنری از اهم اقدامات و اولویتهای مهم قلمداد نمود.

وی بر گسترش چنین نمایشگاه هایی تاکید کرد و یاد آور شد: در این نمایشگاه محصولات فرهنگی، کتاب ها و برنامه های خوبی ارائه شده ولی باز هم نیاز داریم که محصولات متنوع تر و متناسب با سلیقه ها، سنین و نیازهای مختلف برای علاقه مندان عرضه نمائیم.

امام جمعه پاکدشت با بیان اینکه نمایشگاه قرآن کریم، نمایشگاه ارزشمندی است که در طی یک اقدام فرهنگی صورت می پذیرد تصریح کرد: آنچه ما در مورد معارف قرآن نیاز داریم در کنار عترت می تواند همه نیازهای جامعه ما را تامین کند.

حجت الاسلام لزومی با ابراز رضایت از غرفه های عفاف و حجاب در نمایشگاه قرآن کریم که برخی الگوها و مدل های لباس مناسب اسلامی را عرضه و ارائه می دهند، اظهار امیدواری کرد و افزود نمایشگاه قرآنی بستر مناسبی برای ترویج مسائل فرهنگی، دینی و معنوی است و به طور یقین بر روی چهره شهر تأثیرگذار است.

وجود تخفیف نمایشگاهی در غرفه فروش کتاب از جمله عوامل ترغیب و تشویق بازدیدکنندگان به مباحث قرآنی و ترویج فرهنگ قرآن آموزی بوده که مجموع این برنامه ها سبب می شود تحول گسترده ای در ترویج فرهنگ قرآنی در شهرستان داشته باشیم.

/امین کردبچه چنگی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار