افزایش دمای هوا در منطقه تهران و ضرورت صرفه جویی در مصرف برق

خبرگزاری پانا: مدیر عامل برق منطقه ای تهران (استان های تهران، البرز و قم) با اشاره به افزایش دمای هوا در مقایسه با تابستان پارسال گفت: برای اوج مصرف امسال تا 5.5 درصد افزایش تولید برق پیش بینی شده ، اما مصرف این نوع انرژی تا 20 درصد هم در هفته های اخیر بیشتر شده است.

کد مطلب: ۲۳۸۵۹۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ، سید زمان حسینی از همه شهروندان خواست به‌ منظور تامین هرچه بهتر و پایدار خدمات آب و برق ، حتما مصرف بهینه و صرفه‌جویی بیشتر را در اولویت قرار دهند.
وی افزود : مصرف بهینه و اعمال شیوه‌های صحیح مصرف برق در بخش خانگی به ویژه در استفاده از وسایل سرمایشی
سبب کاهش فشار بر تاسیسات تامین برق و افزایش کیفیت و پایایی خدمات و بهره‌مندی شمار بیشتری از هموطنان از این خدمات می شود.
حسینی با اشاره به افزایش روزهای گرم تابستان به رادیو اقتصاد گفت : مصرف بهینه برق به‌ ویژه در ساعت‌های اوج مصرف و استفاده مناسب و اقتصادی از وسایل سرمایشی می تواند به عبور از تابستان بدون خاموشی کمک کند.
وی از همه مشترکان خواست : در ساعت‌های اوج مصرف روزانه و شبانه (11 صبح تا 15 و 20 تا 23 شب) از استفاده از لوازم پرمصرف پرهیز و لامپ‌های اضافی را خاموش کنند.
مدیر عامل برق منطقه ای تهران با اشاره به بهره مندی بیش از 7 میلیون و 700 هزار مشترک در این حوزه گفت: وسایل سرمایشی بیشترین مصرف را دارد و پیش بینی ما تا پایان سال رشد 5.5 درصدی مصرف برق بوده است و اگر شهروندان و واحدهای تولیدی بیشتر همکاری کنند ، مشکلی نخواهیم داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار