مذاکره موسسه رسانه‌های تصویری با نمایندگان جشنواره‌های خارجی در بازار کن

خبرگزاری پانا: نمایندگان موسسه رسانه‌های تصویری در بازار کن با نمایندگان چندین جشنواره بین‌المللی جهت ارائه فیلم‌های ایرانی به این فستیوال‌های جهانی مذاکراتی را انجام دادند.

کد مطلب: ۲۲۰۵۱۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا،موسسه رسانه‌های تصویری به منظور معرفی و عرضه سینمای ایران در جهان در بازار فیلم کن حضوری پر رنگ و فعال داشت.

نمایش فیلم های "13" به کارگردانی هومن سیدی، "دو ساعت بعد مهرآباد" به کارگردانی علیرضا فرید،"بر بال های خیال "به کارگردانی فرهاد مهران فر، بازگشت به کارگردانی علی قویتن و فیلم "بیگانه" به کارگردانی بهرام توکلی از جمله فیلم هایی بودند که از تاریخ 22 تا 29 اردیبهشت به نمایش در آمدند.

در حاشیه نمایش فیلم ها، مذاکراتی با مسئوولین و مدیران فستیوال های بین المللی چون جشنواره پوسان کره، وایادولید اسپانیا، ورشو لهستان، سینه کید هلند، دبی و ابوظبی امارات، شیکاگو و میل ولی امریکا، توکیو و توکیو فیلمکس ژاپن و ... جهت ارائه فیلم‌های ایرانی به این فستیوال‌های جهانی انجام شد.

همچنین جهت فروش فیلم های ایرانی مذاکراتی با کمپانی‌های کشورهایی چون ترکیه، تایوان، مالزی، ژاپن، چین و ... انجام شد که در طی آن، مذاکره با کمپانی چینی منجر به عقد قرارداد گردید.

به گزارش روابط عمومی موسسه رسانه های تصویری، انتشار کتابچه و بروشور اختصاصی برای هر فیلم، تبلیغات در بولتن روزانه جشنواره، رزرو سالن جهت نمایش فیلم‌ها در بهترین زمان بازار و تبلیغات مختلف آثار در غرفه، از فعالیت‌هایی بود که در راستای معرفی هر چه بهتر آثار فیلمسازان ایرانی در بازار فیلم کن انجام شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار