جواد اعرابی به جمع بازیگران کلوچه دارچینی پیوست

خبرگزاری پانا: جواد اعرابی نویسنده ، منتقد و بازیگر شناخته شده تئاتر به جمع بازیگران نمایش ˝کلوچه دارچینی˝ پیوست.

کد مطلب: ۲۱۶۸۶۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا؛ نمایش "کلوچه دارچینی" به کارگردانی مریم کاظمی که با استقبال بی نظیر تماشاگران ، هر روز بین 2 تا 4 نوبت در مرکز تولید تئاتر کانون روی صحنه است ، از این پس با حضور جواد اعرابی و جواد زیتونی در نقش "چای کیسه ای " اجرا می شود.

در این نمایش هر نقش توسط دو بازیگر تمرین و آماده شده است تا امکان اجراهای متعدد در یک روز و استمرار اجرا برای مدت زمان طولانی فراهم شود.

لازم به ذکر است کلوچه دارچینی روز پنجشنبه 25 اردیبهشت ، به مناسبت وفات حضرت زینب (س) تنها در سانس دوم (ساعت20) اجرا خواهد شد.

کلوچه دارچینی نوشته دیوید وود که ترجمه آن را سید حسین فدایی حسین انجام داده، ماجرای یک کلوچه دارچینی تازه پخته شده را در یک آشپزخانه به نمایش می گذارد. این کلوچه دارچینی با ساکنان کابینت دوست می شود و در ضمن مبارزه با موش ، می تواند دارویی برای سلامتی کوکوی ساعت پیدا کند.

در این نمایش حسین محب اهری ، جواد زیتونی ، مریم کاظمی، جواد اعرابی، آنا نمکچیان، سعید عابدی ، مهراد زمانی ، مریم الهامیان، حسام کلانتری ، حسین صفا،شیما میرمحمدی، عماد سالکی، پریسا فلاح زاده، حمید فتوحی و احمد دهقان ایفای نقش می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار