رییس اتحادیه فروشندگان آهن در گفت وگو با پانا مطرح کرد:

افزایش رونق بازار مسکن در سال جاری/جریان نقدینگی تعیین کننده سرنوشت بازار در ماههای آتی

خبرگزاری پانا : رییس اتحادیه فروشندگان آهن با بیا ن اینکه بازار مسکن امسال نسبت به سال قبل از رونق بهتری برخوردار خواهد شد گفت : جریان هدایت نقدینگی و شرایط اقتصاد ایران از عواملی است که در ماههای آتی تعیین کننده سرنوشت برخی بازارها از جمله مسکن خواهد بود .

کد مطلب: ۲۱۳۱۹۸
لینک کوتاه کپی شد

محمد آزاد در گفت گو با خبرنگار اقتصادی پانا با بیان اینکه برخی از محصولات فولادی در خارج از بورس و در حاشیه بازار و زیر قیمت بورس به فروش می رسد ، اظهار کرد: اگر بازار بورس نتواند نقدینگی موجود در جامعه را جذب کند سرمایه ها به بازار مسکن ،طلا و ارز هدایت می شود وجریان هدایت نقدینگی و شرایط اقتصاد ایران از عواملی است که در ماههای آتی تعیین کننده سرنوشت برخی بازارها از جمله مسکن خواهد بود .


وی تصریح کرد : بانک ها در حال حاضر بدترین تاثیر را در شرایط واحدهای تولیدی کشور سبب شده اند و به جای بانکداری سپرده های مردمی را به کسب و کار و تجارت اختصاص می دهند تا آنجا که برخی بانکها در تجارت آهن نیز ورود می کنند .


رییس اتحادیه فروشندگان آهن عنوان کرد : بانکها نقدینگی در اختیار دارند که برای ایجاد ارزش افزوده بیشتر به جای ارایه تسهیلات به واحدهای تولیدی آن را به واسطه گری در تجارت به کار می گیرند .


وی افزود: بازار مسکن امسال نسبت به سال قبل از رونق بهتری برخوردار خواهد شد و این انتظار وجود دارد که بازار نسبت به سال قبل با رشد مواجه شود و آمار معاملات در سال جاری افزایش یابد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار