زن كلاهبردار حساب بانكی اقوامش را در اراک خالی كرد

خبرگزاری پانا: رئیس پلیس فتا استان مركزی گفت: زن كلاهبرداری كه اقدام به برداشت غیر مجاز از حساب بانكی اقوام خود می كرد، دیروز در اراك دستگیر شد.

کد مطلب: ۲۰۶۰۷۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا و به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی، سرگرد مصطفی نوروزی افزود:در پی مراجعه یكی از شهروندان اراكی مبنی بر برداشت مبلغ سه میلیون ریال از حساب بانكی این شهروند، موضوع در دستور كار پلیس فتا قرار گرفت و تحقیقات كارشناسان و كارآگاهان این پلیس برای شناسایی متهم آغاز شد.

وی ادامه داد: در تحقیقات كارشناسان و اظهارات شاكی مشخص شد این مبلغ بدون اطلاع شاكی از حسابش كسر شده است و مالباخته در خواست پیگیری این موضوع را دارد.

رئیس پلیس فتا استان با اشاره به شناسایی متهم پس از تحقیقات گسترده و فنی پلیس خاطر نشان كرد: زن متهم در اقدام غافلگیرانه پلیس دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی تصریح كرد: پس از بازجویی از متهم مشخص شد كه وی از آشنایان شاكی بوده و با سوء استفاده از حسن نیت شاكی و با دسترسی غیرمجاز به اطلاعات محرمانه حساب مالباخته اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب شاكی كرده است.

سرگرد نوروزی در پایان از همشهریان خواست از قرار دادن اطلاعات و رمز دوم حساب خود در اختیار دیگران خودداری كرده و در صورت مشاهده برداشت های مشكوك از حساب بانكی خود، بلافاصله نسبت به تعویض رمز دوم حساب خود و پیگیری های لازم از طریق پلیس اقدام كنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار