مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس تاکید کرد:

اهمیت مشاوره صحیح در بالندگی و شکوفایی در سبك زندگی

خبرگزاری پانا: مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس بر مشاوره صحیح برای بالندگی و شکوفایی در سبك زندگی تاکید کرد.

کد مطلب: ۲۰۰۹۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، امیر رئوف در آیین گشایش مرکز مشاوره فرهنگ‌سرای خانواده شهرداری شیراز، اظهار داشت :خانواده به عنوان یکی از ارکان مهم جامعه در مراحل مختلف تربیت افراد بسیار اهمیت دارد.
وی ادامه داد: خانواده می‌تواند در اصلاح سبک زندگی نیز نقش محوری ایفا کند و افراد را برای زندگی بهتر پرورش دهد.
رئوف همچنین گفت: در حوزه اجتماعی و فرهنگی باید با نگاه دانش‌بنیان و برنامه‌محور گام برداریم تا به نیازهای اصلی شهروندان در مسائل معنوی، پاسخی منطقی و کارشناسانه دهیم.
وی با اشاره به اینکه پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی حرکات سازنده‌ای برای سعادت بشری صورت گرفته است، تصریح کرد: در خصوص تمدن جدید اسلامی، اقدامات سخت‌افزاری مهمی در حوزه تولید علم انجام شده است و باید با نگاه دقیق در حوزه نرم‌افزاری و مواردی مانند اصلاح سبک زندگی نیز گام‌های جدی و علمی برداشته شود.
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس افزود: کشور ما راه ترقی را با سرعت طی می كند و اینک در رتبه شانزدهم تولید علم در جهان هستیم و در رشد علمی نیز در رتبه های نخستین منطقه و دنیا قرار داریم.
رئوف در پایان نیز خاطرنشان کرد: باید با ایجاد مراکز تخصصی شرایطی فراهم شود تا با ارائه مشاوره صحیح شاهد بالندگی و شکوفایی در سبك زندگی باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار