هفت پایگاه در مدارس ملایر برای اسکان مسافران نوروزی تجهیز شد

خبرگزاری پانا: معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر گفت: بر اساس ارایه گزارش ستاد تسهیلات نوروزی، هفت پایگاه در هفت مدرسه این شهرستان برای اسکان مسافران نوروزی تجهیز شده است.

کد مطلب: ۱۹۷۶۷۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، محمدقاسم عبدلی در شورای آموزش و پرورش شهرستان ملایر افزود: در آستانه عید نوروز باید تمام بسترها برای پذیرایی از مسافران نوروزی در این شهرستان مهیا شود تا مسافران با خاطره ای خوش ملایر را ترک کنند.

وی بر لزوم تحقق اقتصاد مقاومتی طبق تاکیدات مقام معظم رهبری تاکید کرد و اظهار داشت: مطالبات رهبری در سال حماسه سیاسی و اقتصادی باید از اولویت ویژه ای برخوردار باشد و بیشتر از حد توان باید برای تحقق اقتصاد مقاومتی تلاش کنیم.

احمد آریایی نژادنماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز با تقدیر از پیشرفت های خوب آموزش و پرورش ملایر، بر لزوم ارایه آمارها تاکید کرد و بیان داشت: کسب نتایج خوب توسط مدیران به همه افراد جامعه برمی گردد.

مدیر اداره آموزش و پرورش ملایر نیز گفت: در هفت مدارس ملایر 49 کلاس به همراه خانه معلم با هفت اتاق و 32 تخت برای اسکان فرهنگیان و مسافران نوروزی در این شهرستان مهیا شده است.

حجت اله چهادولیبیان داشت: نوروز گذشته بیش از سه هزارو 100 مسافر نوروزی در مدارس ملایر و خانه معلم اسکان داده شدند که در صورت تامین تجهیزات، آموزش و پرورش ملایر می تواند مدارس بیشتری را بری اسکان مسافران اختصاص دهد.

وی کسب رتبه دوم استانی در امتحانات نوبت اول دوره متوسطه و برگزاری همایش روز امور تربیتی، کسب رتبه دوم استانی در طرح پرسشگر کوچک و متفکر بزرگ را از جمله موفقیت ها برشمرد و افزود: طبق قول مساعد مدیر کل نوسازی وزارت آموزش و پرورش، سال آینده پنج سالن و استخر ورزشی در ملایر راه اندازی می شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان نیز از اجرای طرح رفع مشکلات راست قامتی دانش آموزان دختر در سطح این استان خبر داد.

عبداله جعفریگفت: با توجه به تنگناهای مالی و مشکلاتی که دانش آموزان به خصوص دختران در بحث راست قامتی درگیر آن هستند که با اجرای این طرح تا حدودی این مشکل رفع خواهد شد.

وی ادامه داد: در راستای اجرای این طرح، دانش آموزان به مدت سه دقیقه در بین ساعات تدریس به صلاحدید معلم ایستاده و حرکات کششی کار می کنند.

وی با بیان اینکه طبق تحقیقات انجام شده 70 درصد دختران مشکل راست قامتی دارند، اظهار داشت: این طرح در 10 درصد مدارس استان اجرا می شود و با رفع نواقص آن، در همه مدارس اجرایی خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار