حافظی در گفتگو با پانا مطرح کرد:

پیگیری شکایت مسافران از خرابی و راه‌اندازی پله‌های برقی درمترو/مشکلات باید درکوتاهترین زمان حل شود

خبرگزاری پانا: عضو شورای اسلامی شهر تهران از پیگیری شورا برای حل مشکلات پله های برقی در برخی ایستگاه های مترو خبر داد.

کد مطلب: ۱۹۲۴۱۱
لینک کوتاه کپی شد

رحمت الله حافظی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی پانا، با اشاره به موضوع خرابی پله های برقی مترو و تأخیر در راه اندازی پله های برقی در خط 4 متروی تهران اظهار داشت: این موضوع و مشکلاتی که در پی آن برای مسافران وجود دارد توسط شورا پیگیری می شود تا علت آن مشخص شود.

این عضو شورای شهر تهران با اشاره به مشکلات برخی ایستگاه های مترو به لحاظ تجهیز پله های برقی در مترو ادامه داد: تجهیزات مترو در ایستگاه ها باید تکمیل باشد و شهرداری موظف است که امکانات رفاهی را در این بخش در اختیار مسافران و شهروندان قرار دهد، ضمن اینکه ما نیز در شورای شهر این موارد را پیگیری خواهیم کرد.
رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران مشکلات خرابی پله های برقی و یا نبود آن به ویژه برای افراد سالمند مشکلات زیادی را به همراه دارد، افزود: البته در حال حاضر بیشتر ایستگاه های مترو دارای پله برقی است و تنها تعداد اندکی از ایستگاه ها پله برقی ندارند که تجهیز این ایستگاه ها در دستور کار قرار دارد.
این عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه شرکت هایی که پیمانکار هستند، می بایست خدمات خود را علاوه بر کیفیت بالا به موقع نیز ارائه دهند، تصریح کرد: خرابی پله های برقی مترو در برخی از ایستگاه ها نیز باید در کوتاهترین زمان برطرف شود.
به گزارش پانا، این در حالی است که پله های برقی اغلب ایستگاه های مترو خاموش یا خراب است، به همین دلیل مسافران از وضعیت موجود شکایت دارند. در این میان برخی ایستگاه های خط چهار مترو از جمله پیروزی بخشی از این ایستگاه پله برقی ندارد و فضایی که به این منظور در نظر گرفته شده توسط مسئولان ایستگاه نرده کشی شده است.
همچنین در ایستگاه نبرد واقع در خط چهار مترو نیز تعمیر خرابی پله ها، گاها تا دو هفته نیز به طول می انجامد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار