ندای خاطره انگیز ˝الله اکبر˝ در آسمان شهرستان فیروزکوه طنین انداز شد

خبرگزاری پانا: مردم شهرستان فیروزکوه همزمان با هموطنان خود در سراسر ایران اسلامی ساعت 21 شامگاه 22 بهمن، بانگ الله اکبر را در شب سالگرد سی و پنجمین بهار آزادی در آسمان این شهر طنین انداز کردند.

کد مطلب: ۱۸۶۷۸۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری پانا، مردم و مسئولان شهرستان فیروزکوه امشب ساعت 21، نوای روحانی و دل انگیز گلبانگ الله اکبر را از فراز بام مساجد، منازل مسکونی طنین انداز کردند تا عشق و ارادت خود را در یک فضای روحانی به منصه ظهور برساندند و بار دیگر بر اندام استکبار و ایادی آنها لرزه بیاندازند .
خاطره ندای الله‌اکبر هنوز در گوش‌هایمان طنین ‌انداز است که چگونه در آن روزهای سرد بهمن ماه 57 مردم با دل‌ های گرم و پر حرارت به اسلام و امام (ره) در مبارزه با رژیم طاغوتی فریاد می‌کشیدند و منجر به پیروزی انقلاب شد .

امشب ایران اسلامی سراسر صلح و دوستی است برای تمامی ملل آزادیخواه جهان، امشب استقلال و آزادی ملت بزرگ ایران بار دیگر رخ نمایی می‌کند، امشب بار دیگر وحدت و انسجام ملت ایران با ندای الله‌اکبر در آسمان پر افتخار ایران طنین‌انداز می‌شود .

در شب پیروزی غرور آفرین انقلاب اسلامی و در آستانه مراسم راهپیمایی 22 بهمن، ایران اسلامی یکبار دیگر خروشید و اقیانوس بیکران ملت بپا خواسته و مصمم ایران غریو فریادهای توفنده آزادی و رهایی، کلمه توحید و وحدت کلمه را تجلی کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار