با حضور معاون ‌عمرانی استاندار فارس‌

‌ساخت مجتمع آموزشی خیریه ابوفاضل(ع) لامرد آغاز شد

خبرگزاری پانا: ساخت مجتمع آموزشی خیریه ابوفاضل بیت‌العباس شهر لامرد آغاز شد.

کد مطلب: ۱۸۶۱۶۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری کانون دانش آموزی پانا ، همزمان با دهه فجر و با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار فارس، سید موسی موسوی نماینده مردم شهرستان‌های لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی، مسئولان و خیراندیشان ساخت مجتمع آموزشی خیریه ابوفاضل(ع) شهر لامرد شروع به کار کرد .

در مراسم کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی این مجتمع آموزشی خیریه مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس فارس اظهار داشت: مجتمع آموزشی خیریه ابوفاضل(ع) بیت‌العباس شهر لامرد یکی از پروژه‌های بسیار مهم است که با فرهنگ مردم این شهر نیز ارتباط دارد .

احمد دست نیان افزود: این مجتمع آموزشی در زمینی به مساحت 2 هزار و 500 متر مربع، 12 کلاسه در دو طبقه احداث می‌شود که کارفرمای آن نیز موسسه خیریه فرهنگی، درمانی ابوفاضل‌(ع) بیت‌العباس است .

وی ادامه داد: مجتمع آموزشی خیریه ابوفاضل(ع) به سبک سنتی احداث می‌شود که نمازخانه، سالن اجتماعات، اتاق کامپیوتر،کارگاه آموزشی ، مجموعه ورزشی و اتاق های اداری از دیگر فضاهای این مجتمع آموزشی خواهد بود .

دست نیان در همین زمینه خاطرنشان کرد: این مجتمع آموزشی یک فضای آموزشی مدرن محسوب می‌شود .

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس فارس تصریح کرد: در طرح توسعه مجتمع آموزشی خیریه ابوفاضل(ع) احداث استخر نیز پیش‌بینی شده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار