استقبال از طرح یک روز بدون کیف و کتاب در مدرسه فضیلت سیریک

خبرگزاری پانا: از طرح یک روز بدون کیف و کتاب در مدرسه فضیلت سیریک استقبال شد

کد مطلب: ۱۸۳۸۲۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، این طرح با حضور محمد اسفندیاری فرماندار سیریک ،ابوالفتح گرجی پور مدیر آموزش و پرورش ،ذاکری معاون آموزش و جمعی از مسئولین و فرهنگیان و دانش آموزان و والدین در فضای باز مدرسه فضیلت برگزار شد.

در این آئین فرماندار سیریک ضمن تبریک ایام ا... دهه مبارک فجر گفت:دهه فجر برای همه ما مسئولین بویژه دانش آموزان یادآور خاطرات روزهای شیرین و خاطره انگیز است که سرنوشت و آینده ما را رقم زد.

محمد اسفندیاری افزود:تقویت روحیه و همکاری و نشان دادن اهمیت کارهای گروهی بین دانش آموزان رااز مزیت های تاثیر گذار دانست. نماینده عالی دولت در شهرستان سیریک ابراز داشت:اجرای این طرح در مدارس می تواند زمینه ظهور و بروز خلاقیت ها را میان دانش آموزان فراهم و ایده هایی سازنده برای آینده دانش آموزان ایجاد نماید.

ابوالفتح گرجی پور مدیر آموزش و پرورش گفت:طرح ((یک روز بدون کیف و کتاب ))به معنای روز با نشاط برای دانش آموزان است. ایشان افزودند:دانش آموزان این روز را به مدرسه می آیند تا فعالیت های تربیتی و پرورشی غیر از کتاب درسی رسمی را داشته باشند.

لازم به یاد آوری است:این مراسم با احداث چادر در فضای بیرون از کلاس درس با اشیاء دور ریختنی با ساختن انواع وسایل توسط دانش آموزان با همکاری معلمان و والدین برگزار شد.

همچنین جشنواره غذاهای بومی و محلی برای توسعه فرهنگ غذاهای بهداشتی و مقوی برپا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار