مهار آتش سوزی در نمایشگاه كتاب هرمزگان/آغاز فعالیت دوباره نمایشگاه از ساعت 16 سه شنبه

خبرگزاری پانا:‌ دبیر اجرایی یازدهمین نمایشگاه كتاب هرمزگان گفت: حادثه آتش سوزی در محل نمایشگاه كتاب هرمزگان با تلاش ماموران آتش نشانی مهار شد.

کد مطلب: ۱۸۰۵۰۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، محمدمهدی حسام پور در خصوص حادثه آتش سوزی در محل یازدهمین نمایشگاه كتاب هرمزگان، گفت: در ساعت 7:40 صبح سه شنبه و پیش از آغاز فعالیت ششمین روز نمایشگاه كتاب هرمزگان، دو غرفه از نمایشگاه براثر حادثه آتش سوزی طعمه حریق شد.

وی ادامه داد: پس از وقوع این حادثه كارگران حاضر در محل نمایشگاه، با كپسول اطفاء حریق به مهار آتش پرداختند.
معاون فرهنگی اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان افزود: ماموران آتش نشانی و خدمات ایمنی بندرعباس پس از اطلاع یافتن از حادثه با سرعت در محل وقوع حریق حاضر شده و موفق به خاموش كردن آتش شدند.
حسام پور در ادامه خاطرنشان كرد: بر اثر وقوع این حادثه غرفه های انتشاراتی های ایلاف و هنر رسانه اردیبهشت تقریبا به طور كامل در آتش سوخت اما با توجه به تعطیل بودن نمایشگاه خوشبختانه به هیچ فردی در این حادثه آسیب وارد نشد.
وی علت احتمالی این حادثه را اتصال سیم برق دستگاه كارت خوان غرفه عنوان كرد و گفت: میزان خسارات وارد شده بر اثر این حادثه پس از انجام كارشناسی مشخص می شود و با توجه به بیمه بودن تمامی غرفه ها، خسارت توسط بیمه پرداخت می شود.
دبیر اجرایی یازدهمین نمایشگاه كتاب هرمزگان اضافه كرد: نمایشگاه كتاب در نوبت صبح سه شنبه تعطیل است و از ساعت 16 سه شنبه بار دیگر فعالیت خود را آغاز می كند.
شایان ذكر است؛ یازدهمین نمایشگاه كتاب هرمزگان از 3 بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه های بندرعباس واقع در چهار راه جهانبار آغاز به كار كرده و تا 9 بهمن ادامه دارد.
در این نمایشگاه 340 ناشر از سراسر كشور حضور یافته اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار