مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تاکید کرد:

حمایت مالی از گروه‌های نمایشی و انجمن‌های ادبی

خبرگزاری پانا: مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان بر حمایت مالی از گروه‌های نمایشی و انجمن‌های ادبی استان بیش از گذشته تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۷۸۵۵۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، خسرو بیات در جلسه شورای اداری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: انجمن‌های ادبی و گروه‌های نمایش بر اساس میزان فعالیت و با نظارت معاونت فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، از حمایت مالی برخوردار می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: مدیران اداره‌های شهرستان، باید از پتانسیل‌ها و ظرفیت هر شهرستان به خوبی استفادهو از فعالان انجمن های فرهنگی و هنری استان حمایت کنند.

وی خاطرنشان کرد:انجمن های فرهنگی و هنری استان به ویژه انجمن های ادبی و انجمن نمایش بیش از پیش مورد حمایت قرار خواهند گرفت و سایر انجمن های هنری نیز در مراحل بعدی مورد حمایت ویژه اداره کل و ادارات شهرستان ها قرار می گیرند.

معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هم در این جلسه با تأکید بر برون‌سپاری برنامه‌های فرهنگی و هنری گفت: این امر علاوه بر تقویت بخش خصوص در راستای برگزاری هرچه بهتر برنامه‌های مختلف هم تأثیرگذار خواهد بود.

هادی فیض‌منش ادامه داد: برای انجمن‌های مختلف استان در سال آینده، برنامه‌های زیادی در نظر گرفته‌ایم که بر اساس برنامه‌ریزی دقیق، عملیاتی خواهند شد.

وی ساماندهی فعالیت‌های فرهنگی و هنری، حمایت مادی و معنوی از مراکز فرهنگی و هنری و تسهیل در صدور مجوزها را از جمله اصول کاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برشمرد.

معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در ادامه جلسه با اشاره به برنامه‌های دهه فجر، خاطرنشان کرد: برگزاری جشن‌های مردمی در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان، برگزاری نمایشگاه عکس‌های انقلاب، نمیشگاه مطبوعات دوران انقلاب و نمایشگاه کتاب، اجرای جنگ شادی در مجتمع‌های فرهنگی و هنری، اجرای کنسرت‌های موسیقی، اجرای نمایش‌های خیابانی و صحنه‌ای از جمله برنامه‌هایی هستند که در شهرستان‌ها برگزار خواهند شد.

وی افزود: اکران همزمان فیلم‌های سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر و برگزاری شانزدهمین جشنواره موسیقی فجر استان در همدان، برگزاری جشنواره ادبی فجر استان در شهرستان کبودراهنگ و برگزاری جشنواره شعر فجر استان در شهرستان اسدآباد، از برنامه‌ های شاخصی هستند که همزمان با ایام دهه فجر در استان برگزار خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار