شفاف سازی معاونت مطبوعاتی ابهامات را بیشتر کرد + اسناد

اداره کل مطبوعات داخلی وزارت ارشاد با انتشار لیست یارانه های تخصیص داده شده به نشریات استانی، خبر گفتار نیوز را تایید کرد.

کد مطلب: ۱۶۰۶۵۹
لینک کوتاه کپی شد
در پی انتشار خبر گفتار نیوز در خصوص شفاف سازی در معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد سوال هایی از معاونت محترم مطبوعاتی وزارت ارشاد شده بود که خواستار شفاف سازی آن بودیم.

یکی از این سوال ها از همزمانی حضور حسین انتظامی در جلسات هیئت نظارت به عنوان ناظر بخش خصوصی و همین طور معاون مطبوعاتی سوال شده بود که خواهان شفاف سازی در خصوص یارانه های توزیع شده در این معاونت بودیم.

با درج این خبر سایت اداره کل مطبوعات داخلی وزارت ارشاد در اقدامی قابل تقدیر یارانه های تخصیص داده شده به نشریات استانی را منتشر کرد.



در این لیست 864 نفره که به پیوست یک فایل اکسل منتشر شده است روز نامه خبر جنوب به صاحب امتیازی غلامحسین واحدی پور تبریزی با دریافت حدود 640 میلیون تومان حائز رتبه دوم شده است.



این در حالی است که مبالغ اختصاص داده شده به اکثر نشریات در فهرست اعلام شده بسیار ناچیز است. جدا از نحوه محاسبه کمکهای اعلام شده که حتما فرمول خاصی برای خود دارد، آنچه که شائبه ها را بیشتر می کند ارتباط صاحب امتیاز این روزنامه جناب غلامحسین واحدی پور تبریزی و آقای حسین انتظامی معاون محترم مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شرکت توسعه مکتب خبر ایرانیان است که در ذیل آگهی رسمی تاسیس این شرکت آورده می شود.




جالب تر آنکه در شناسنامه روزنامه خبر جنوب مشخصات صاحب امتیاز به صورت کامل آورده نشده است و تنها به ذکر نام حسین واحدی پور اکتفا شده است.



در خاتمه ضمن تشکر از اداره کل مطبوعات داخلی تقاضا می گردد تا فهرست تخصیص یارانه به نشریات تهران و سایر نشریات نیز منتشر گردد و در خصوص ابهامات به وجود آمده در خصوص گزارش بالا نیز اطلاع رسانی گردد تا مفهوم واقعی شفاف سازی در مطبوعات جاری گردد.منب
منبع :گفتار نیوز

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار