استارت فدراسیون وزنه برداری برای المپیک های 2016 و 2020

خبرگزاری پانا: فدراسیون وزنه برداری به عنوان یکی از پرمدال ترین فدراسیون های ورزشی کشور در المپیک 2012 لندن، از امروز برنامه ریزی خود را برای پرورش استعدادهای این رشته، برای دو المپیک که در سالهای 2016 و 2020 برگزار می شود آغاز کرد.

کد مطلب: ۱۵۹۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری، براین اساس نخستین کارگاه آموزشی استعدادیابی فدراسیون وزنه برداری پس از رقابتهای المپیک 2012 لندن، از صبح امروز با حضور 56 وزنه بردار رده های سنی 13 و 14 سال و همچنین 14 مربی از 12 استان کشور در محل آکادمی ملی المپیک آغاز شد.

در این کارگاه آموزشی که تحت عنوان طرح امیدهای المپیک و به منظور تشویق و آشنایی نوجوانان 13 و 14 ساله کشور به آموزش علمی و عملی وزنه برداری و ارتقا سطح دانش مربیان آنها برگزار می شود، ورزشکاران و مربیانی از استان های سمنان، سیستان و بلوچستان، کرمان، قم، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، گیلان، فارس، مازندران، اردبیل و یزد حضور دارند و طی 5 روز زیر نظر دکتر مصطفی حکمت پور، رئیس کمیته آموزش و استعدادیابی فدراسیون وزنه برداری، دکتر سید علیرضا قریشی، دکتر فرشاد غزالیان و مسئولان مرکز سنجش آکادمی ملی المپیک آموزش خواهند دید.

آموزش مبانی اخلاقی و تاریخی وزنه برداری و ارزشیابی تست های آمادگی جسمانی از جمله مباحث روز نخست این کارگاه استعدادیابی است. این کارگاه همه روزه از ساعت 8 صبح آغاز و تا ساعت 18 ادامه خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار