در جمع شرکت کنندگان راهپیمای ۱۳ آبان در حرم مطهر رضوی(ع) عنوان شد:

حکایت لبخند های آمریکا مانند تمساحی است که برای بلعیدن دهان باز می کند، نه خندیدن

خبرگزاری پانا: نماینده ی مجلس شورای اسلامی در مشهد در جمع شرکت کنندگان راهپیمای 13 آبان در حرم مطهر رضوی(ع) گفت: صد ها کودتای نظامی, انقلاب مخملی و تجاوز های نظامی حاصل تولد نحس200ساله امریکا است.

کد مطلب: ۱۴۸۲۹۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا حسین مظفر ضمن بیان این مطالب افزود:هر یک از وقایع 13 آبان فصل نوینی را در تایخ انقلاب گشوده و به خاطر این است که این روز در تاریخ انقلاب ثبت شده است . این وقایع در مسیر واحدی قرار دارد و در تمام آنها ملت ایران یک طرف و استکبار در طرف دیگر قرار داشته است.

سپس وی به تشرح وقایع این روز پرداخت و گفت: تسخیر لانه ی جاسوسی امریکا در 13 آبان 58 به دست فرزندان برومند اسلام و دانشجویان پیرو خط امام ، نقطه ی عطف روابط ایران و آمرکا بود که این رویدادآخرین روزنه های امید به سلطه در ایران را برای آمریکا بست.این حرکت ضمن بیمه کردن ایران، منجر به تحقیر شدن آمریکا و مشخص شدن چهره ی واقعی آن در جامعه ی بین الملل شد.پس از این رویداد ملت های دیگر نیز اعتماد به نفس پیدا کردند. شکست کارتر به حدی بود که موجب شد که پس از شکست در انتخابات بگوید سرنوشت انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را ایران مشخص می کند.

وی در ادامه گفت: دشمنی آمریکا با ایران همیشه ادامه داشته و از اول انقلاب تا کنون متوقف نشده است. جنایات امریکا در ایران خلاصه نمی شود و تاریخ 200 ساله ی این کشور مملو از جنایات بوده است و از ابتدای شکل گیری این کشور کشور های جهان سوم تحت سلطه آمریکا بوده اند.

وی افزود: با توجه به تاریخ پر شرارت آمریکا چه کسی باید اعتماد سازی کند ، ایران یا آمریکا ، آنها محور شرارتند یا ایرانی ها ،ژن فریبکاری در خون آمریکایی هاست یا ایرانی ها.با توجه به جریان های جاسوسی از اروپا مشخص می شود که آنها به دوستان خود هم رحم نمی کنند.

مظفر در ادامه ی سخنانش گفت: مسئله ی ایران با آمریکا مسئله ی هسته ای نیست . یقین دارند که ایران دنبال هسته ای صلح آمیز است. لذا اینها بهانه است و می خواخند ایران را به عقب نشینی از ارمانهیش وادار کنند. آنها نگران اسلام ناب ایران هستند. ایران هرگز نباید به لبخند های آنان اعتماد کند. حکایت لبخند های آمریکا مانند تمساحی است که برای بلعیدن دهان باز می کند، نه خندیدن ملت بزرگ ایران با صراحت به آنها می گوید، خواب آنها در مورد عقب نشینی ایران از آرمانهایش هرگز تعبیر نخواهد شد.

لازم به ذکر است که این راهپیمایی با حضور اقشار مختلف مردم به ویژه حضور پر رنگ و منسجم دانش آموزان در مشهد با اجرای مراسم از میدان شهدا شروع شد و پس از سخنرانی حسین مظفر ، و خواندن بیانیه در صحن جامع رضوی به پایان رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار