نگارش داستان‌هایی درباره چهارده معصوم(ع) توسط «سوسن طاقدیس»

خبرگزاری پانا: سوسن طاقدیس اکنون نگارش 14 داستان درباره چهارده معصوم (ع) را در دست انجام دارد.

کد مطلب: ۱۴۷۹۷
لینک کوتاه کپی شد

سوسن طاقدیس -نویسنده کودک و نوجوان- درباره آثاری که اکنون در دست نگارش دارد به خبرنگار فرهنگی پانا گفت: اکنون نگارش 14 کتاب را در دست انجام دارم؛ این کتاب‌ها در مورد 14 معصوم هستند و قرار است زندگی هر یك از این بزرگواران در قالب یک کتاب و در 10 داستان و روایت آورده شود.
طاقدیس افزود: نگارش این داستان‌ها در راستای طرحی از سوی حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی است که موضوع آن پرداخت مختصر به زندگی‌نامه‌ معصومین (ع) است.
وی تصریح کرد: در این مجموعه قرار است برای زندگی‌نامه هر یک از معصومین ۵ تا ۱۰ داستان کوتاه به شیوه‌ای آورده شود که علاوه بر پرداخت به زندگی این بزرگان، مخاطب کودک و نوجوان خود را نیز همراه با داستان جلو بیاورد و این بزرگان را به کودکان و نوجوانان بشناساند.
به گفته وی، این آثار نیمه نخست سال آینده منتشر خواهند شد.
یادآور می‌شود، سوسن طاقدیس نویسنده کتاب‌های کودک و نوجوان در سال ۱۳۳۸ در شیراز به دنیا آمد. فعالیت داستان نویسی حرفه‌ای خود را با نوشتن داستان «بابای من دزد بود» در كیهان بچه‌ها آغاز كرد.
طاقدیس آثار متعددی در حوزه ادبیات کودک و نوجوان به بازار نشر ارایه کرده است که «قدم یازدهم»، «زرافه من آبی است»، «پشت آن دیوار آبی» ، «هزار سال نگاه»، «تو هم آن سرخی را می‌بینی»، «دخترک و فرشته‌اش»، «بزغاله‌های سبز»، «یكی بود» و «جوراب سوراخ» تعدادی از این آثار هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار