اختتامیه بزرگترین برنامه پادکستی درّ نجف در سالن همایش شهدای سلامت مشهد

مشهد (پانا) - مراسم اختتامیه بزرگترین برنامه پادکستی درّنجف در وصف مولا علی (ع) در سالن همایش شهدای سلامت مشهد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۵۹۸۴۸
لینک کوتاه کپی شد
اختتامیه بزرگترین برنامه پادکستی درّ نجف در سالن همایش شهدای سلامت مشهد

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ مشهد مقدس در مراسم اختتامیه فراخوان درّ نجف خطاب به دانش آموزان شرکت کننده در این پویش گفت: شما دانش آموزان بسیار موفقی هستید و خواهید بود.

علی فتح آبادی گفت: از اینکه شما دانش‌آموزان روز به روز بر اندیشه‌ها و یادگیری‌های خودتان می‌افزایید و شرکت خجسته ای در این پویش داشته‌اید جای بسی شکر و تقدیر است.

او عنوان کرد: در این پویش بهترین موضوعی که به ذهن‌مان رسید این بود که با عنایت به ابزارآلاتی که امروز در اختیار داریم وقت شما را به صورت زمانی و فیزیکی از بین نبریم بنابراین از فضای مجازی استفاده و از شما دعوت کردیم در وصف امیرالمومنین بگویید، تدوین و برای ما ارسال کنید.

وی بیان کرد: برای بنده جای خوشحالیست که به نیابت از همه دوستان در استان و در اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی و با رهنمودهای مدیر کل مجموعه کار زیبا و قشنگی را ارائه دهیم.

فتح‌آبادی خاطرنشان کرد: همکاران عزیز در مجموعه وزارت آموزش و پرورش نقش بی‌بدیلی دارند و نقش ما به اندازه زمان ما اثرگذار است و مکمل آموزش‌ها و تعلیم و تربیت ما، شما اولیای عزیز بودید که همیشه نقش آفرین هستید.

خبرنگار پانا: سنا مومن

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار