مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو:

تولید پادکست فرصتی برای ابراز ارادت دانش‌آموزان به اهل بیت (ع) است

مشهد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو گفت: نتیجه راه‌اندازی پویش تولید پادکست برای امیرالمومنین (ع) توسط دانش آموزان این است که دانش آموزان همانطور که پای کار درس خواندن هستند، فرصتی برای ابراز ارادت خود به اهل بیت (ع) پیدا می‌کنند.

کد مطلب: ۱۴۵۹۷۸۴
لینک کوتاه کپی شد
تولید پادکست فرصتی برای ابراز ارادت دانش‌آموزان به اهل بیت (ع) است

علی فتح آبادی در گفت‌وگو با پانا ادامه داد: دانش آموزان ارادت خود را به امیرالمونین (ع) اظهار داشتند و کارهای بسیار زیبا، خلاقانه و تحسین برانگیزی به دست ما رساندند، که برای داوری آن‌ها معیارهای زیادی از جمله کیفیت متن، مدت زمان اثر، موضوع اثر و رعایت موازین و ویژگی‌های پادکست مد نظر بوده است.

فتح آبادی اضافه کرد: تولید پادکست روشی نوین و مبتنی بر فضای مجازی و ابزارآلات امروزی برای نمایش استعداد و توانایی دانش آموزان است که محدودیت‌هایی چون فاصله فیزیکی را برای شرکت در مسابقات حذف می‌کند همانطور که ما از سراسر استان خراسان رضوی شرکت کننده داشتیم.

وی در پایان ضمن تشکر از دانش آموزان شرکت کننده در این پویش و خانواده‌های آن‌ها خاطرنشان کرد: پویش تولید پادکست "در نجف" به همت دانش آموزان و اولیای آنها شکل گرفت و اولیا در تربیت دانش‌آموزان ارادتمند به اهل بیت (ع) و علاقه مند به تولید آثار خلاقانه فرهنگی و هنری نقشی بی بدیل دارند.

دانش آموز خبرنگار : ریحانه وحدتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار