مسئول تعلیم و تربیت سپاه ثارالله:

دانش‌آموزان رای‌اولی در آینده سیاسی کشور تاثیرگذار هستند

کوهبنان (پانا) - مسئول تعلیم و تربیت سپاه ثارالله خطاب به دانش‌آموزان رأی‌اولی کوهبنان گفت: اکنون شما دانش‌آموزان در آینده سیاسی کشور تاثیرگذار هستید.

کد مطلب: ۱۴۵۹۷۶۴
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان رای‌اولی در آینده سیاسی کشور تاثیرگذار هستند

محمدحسین شاهمرادی در همایش رای‌اولی‌های شهرستان کوهبنان خطاب به دانش‌آموزان اظهار کرد: قدر خود را بدانید که امروز جشن سیاسی خود را با حضور در انتخابات شاهد هستید. چون احساس بزرگ شدن و استقلال را دارید.

وی افزود: مجلس در راس امور است که در تصویب قوانین و نظارت بر اجرای امور و قوانین جاری کشور نقش دارد و می‌تواند با تصمیم‌گیری به‌جا و به‌موقع، دشمن را ناامید کند.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ثارالله ادامه داد:‌ مردم به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم در انتخاب مسئولین عالی‌رتبه کشور، نقش‌آفرین هستند و همگان از عدالت در رای برخوردارند و بانوان و آقایان در این راستا نقش‌آفرین هستند.

وی خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی تنها نهادی است که می‌تواند در راستای عزل ریاست جمهوری و استیضاح وزرا و تصویب قوانین گام بر دارد. همگان باید قوانین مجلس شورای اسلامی را بدون چون و چرا اجرا کنند.

شاهمرادی ضمن اشاره به تاثیرگذاری رای‌اولی‌ها در آینده کشور گفت: با تک‌تک آرای شما هویت نظام اسلامی حفظ می‌شود. انقلاب اسلامی طی سالیان گذشته در تمام صحنه‌ها و عرصه‌ها پیشرفت‌های قابل توجهی داشته که باعث حیرت دشمنان و بدخواهان شده است.

خبرنگار دانش آموز: زهرا حسینی‌پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار