امام جمعه فامنین:

انقلاب اسلامی ایران با حضور تک‌تک مردم شکل گرفت

همدان (پانا) - امام جمعه فامنین تاکید کرد که انقلاب اسلامی نه با کودتای نظامی بلکه با حضور تک‌تک مردم فهیم ایران زمین، شکل گرفت.

کد مطلب: ۱۴۵۸۷۴۰
لینک کوتاه کپی شد
انقلاب اسلامی ایران با حضور تک‌تک مردم شکل گرفت

راهپیمایی یوم‌الله بیست و دوم بهمن در شهرستان فامنین از مسجد جامع آغاز و در مصلی نماز جمعه پایان یافت و مردم ولایت‌مدار و انقلابی شهرستان فامنین در این روز با حضور پر‌شور خود در راهپیمایی، بار دیگر با آرمان‌های امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی بیعت کردند.

شرکت‌کنندگان در راهپیمایی با در دست داشتن تصاویری از شهید سلیمانی و دیگر شهدای مقاومت در آستانه ورود جمهوری اسلامی به چهل و پنج سالگی، بار دیگر اعلام کردند که قدردان شهدای مقاومت بودند.

در پایان مسیر راهپیمایی، گروه سرود منتظران ظهور 2 سرود با عنوان «انقلاب اسلامی» و «امام علی(ع)» را همخوانی کردند.

حجت‌الاسلام علی غفاری، امام جمعه شهرستان فامنین خطاب به مردم گفت: امروز شما عزیزان، حماسه دیگری آفریدید و در تاریخ پرافتخار شهرستان فامنین یک روز به‌یادماندنی دیگر ثبت کردید.

وی اظهار کرد: یوم‌الله بیست و دوم بهمن، روزی است که در ذهن‌ها مانده و مردم این روز را فراموش نمی‌کنند. چرا که مردم، خودشان به وجود آورنده این روز بودند.

حجت‌الاسلام غفاری عنوان کرد: انقلاب اسلامی نه با کودتای نظامی بلکه با حضور تک‌تک مردم فهیم ایران زمین، شکل گرفت.

او خاطر نشان کرد: شهرستان فامنین 300 شهید در مسیر پایداری مردم در انقلاب و آرمان‌های انقلاب تقدیم کرده است.

در پایان مراسم نیز هادی راسخی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان فامنین گفت: از دانش‌آموزان و فرهنگیان عزیز می‌خواهیم که بیایید با جوشاندن چشمه‌های دانش، مسیری که در طول چهل و پنج سال پیش طی کردیم را با قدرت بیشتری طی کنیم.

دانش‌آموزخبرنگار پانا: ملیکا عسگری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار