حضور پرشور دانش‌آموزان استان فارس در راهپیمایی 22 بهمن

شیراز (پانا)_ دانش‌آموزان شهرستان‌های استان فارس در جای جای این استان پهناور همزمان با مردم سراسر کشور برای نشان دادن علاه خود به نظام جمهوری اسلامی ایران به خیابان‌ها آمدند و با شرکت در راهپیمایی 22 بهمن جلوه‌ای با شکوه را رقم زدند.

کد مطلب: ۱۴۴۸۱۴۴
لینک کوتاه کپی شد
حضور پرشور دانش‌آموزان استان فارس در راهپیمایی 22 بهمن

در سالگرد 45 سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران دانش‌آموزان استان فارس، بار دیگری به صحنه آمده تا فریاد سر دهند که دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها نیز مانند پدران و مادران خود هیچگاه از آرمان های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری عدول نخواهند کرد.

همانگونه که انتظار می رفت از ساعات اولیه صبح یکشنبه 22 بهمن ماه دانش‌آموزان استان فارس در تمام شهرستان‌ها همراه با خانواده‌های خود در مراکز اصلی شهرها و روستاها حاضر شدند و مراسم 22 بهمن ماه را با شکوه خاصی برگزار کردند.

مراسم راهپیمایی و چشن ملی 45 سالگی انقلاب اسلامی ایران در استان فارس از حوالی ساعت 8 و 30 دقیقه صبح در برخی از شهرستان های فارس آغاز شد و به ترتیب این مراسم در تمامی شهرستان ها شروع شده و در کلان شهر شیراز نیز این مراسم از ساعت 9 و 30 دقیقه صبح آغاز شد.

گفتنی است حضور کودکانی که شاید برای اولین بار در این صحنه حضور داشتند که شاید سن آن‌ها حتی به یک سال هم نمیرسید جلوه خاصی به این راهپیمایی‌ها داده بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار