معاون هماهنگ‌کننده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران:

دشمن از طریق فضای مجازی جوانان، نوجوانان و خانواده‌ها را هدف قرار داده است

شهرری یک (پانا) - معاون هماهنگ کننده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران یکی از اهداف دشمن را تغییر اذهان جوانان، نوجوانان و خانواده‌ها دانست و فضای مجازی را بستری برای این هدف دشمن تلقی کرد.

کد مطلب: ۱۴۴۷۲۹۴
لینک کوتاه کپی شد
دشمن از طریق فضای مجازی جوانان، نوجوانان و خانواده‌ها را هدف قرار داده است

مجید امیرعبدالهیان، معاون هماهنگ کننده سپاه سیدالشهدا(ع)استان تهران در نشست خبری به‌مناسبت ایام‌الله دهه فجر در سالن شهید کلهر بیان کرد: سپاه حضرت سیدالشهدا(ع)استان تهران این توفیق را دارد که نزدیک به ۱۱ هزار و ۵۷۲ فعالیت را در قالب ۱۹۴ عنوان برنامه در دهه‌ مبارک فجر به اجرا در بیاورد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه سیدالشهداء اذعان کرد: این برنامه‌ها با هدف عینیت بخشیدن به ارزش‌های انقلاب اسلامی به منظور تببین و ترویج ارزش‌ها،اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی و همچنین ترویج وحدت ملی با نمایش اتحاد و انسجام مردمی در تحقق اهداف انقلابی در شهرستان‌های استان تهران و در حوزه ها و در بیش از ۲۱۰۰ محله که پایگاه‌های مقاومت در آن قرار دارند با هماهنگی و همکاری با ائمه محترم جمعه و ائمه جماعت و مسئولین شهرستانی این برنامه‌ها را با شعار جشن ملی و مشارکت پرشور و آینده روشن برگزار می‌شوند.

وی ادامه داد: در خلال این ایامی که خدمت شما عرض کردم مناسبت‌های دیگری مانند ایام شعبانیه و مناسبت‌های ۲۲ بهمن،مبعث و روز ملی فناوری فضایی و ایام‌الله دهه فجر را داریم، این روزها در آستانه‌ انتخابات هستیم و ماهیت برنامه‌های ما ایجاد شور و نشاط و امیدآفرینی است و در بستر ایام‌الله دهه فجر کما فی السابق روشنگری‌هایی انجام می‌دهیم که مردم را به صحنه بیاوریم و مجددا یک حماسه پرشور را رقم بزنیم و نتایج آن را در انتخابات ببینیم.

مجید امیرعبدالهیان بر این صحبت که "انقلاب اسلامی انفجار نور بود" تأکید کرد و در ادامه تصریح کرد: ما انقلابمان را به دنیا صادر می‌کنیم و یک زمان یکسری از افراد شعارهای آرمانی را توهم می‌دانستند و دشمنان فکر نمی‌کردند که روزی این صحبت‌ها محقق شود ولی وقتی بررسی میکنیم،خیلی از آن مواردی محقق گشته‌است و سربلندی همچون همیشه از آن ما و سرافکندگی از آن مستکبرین شده‌است.

وی ادامه داد: شما دانش‌آموزان عزیز ببینید که در نیجریه چه اتفاقاتی در حال رخ دادن است،شما وقتی تصاویر مراسمات نیجریه‌ای یا یمن را میبینید؛ فکر نمی‌کنید که اینجا نیجریه یا یمن است و وقتی تصاویر را به بقیه نشان می‌دهیم فکر می‌کنند این راهپیمایی اربعین است،وقتی میگوییم اینجا نیجریه است هیچکس باور نمی‌کند تا خبر و عکس‌ها را بیاوریم ،خود آقای زکزاکی می‌گوید من به عشق و ارادت امام مجذوب امام شدم و آمدم در ایران و در کلاس‌ها شرکت کردم و بیش از ۲۰ میلیون نفر شیعه را تربیت کردم.

مجید امیر عبدالهیان عنوان کرد: شما دانش‌آموزان درست است که جنگ ایران و عراق را ندیده‌اید اما نتایج و تأثیرگذاری رشادت‌ها و انقلاب اسلامی را در سوریه و یمن و عراق در مبارزه با داعش دیده‌اید و ما مقاومت را از واژه به فرهنگ تبدیل کرده‌ایم و آن را صادر می‌کنیم؛ چقدر از کشورهای دنیا بعد از اتفاقاتی که در سوریه افتاد، آمدند و از ما درخواست کردند که ما مشابه بسیج را در کشورهای آنها ایجاد کنیم، چون نتایج بسیج مردمی و مقاومت را دیدند و این به برکت انقلاب اسلامی است.

این مقام مسئول افزود: در زمان انقلاب اسلامی خیلی‌ها امام خمینی(ره)را متهم به آرمان‌گرایی می‌کردند و طعنه میزدند؛ بعضی وقت‌ها می‌شنویم که می‌گویند اینها متوهم‌اند و دو تا میکروفون گیر آوردند و رفتند بالای منبر و میگویند ما دنیا را گرفتیم؛ ولی ما باید از یک منظر دیگر نگاه کنیم و باید ببینیم کشورهای دیگر در مورد ما چه میگوید، هنری کیسینجر سیاستمدار آمریکایی میگوید،انقلاب اسلامی غرب را با بحران هویت روبه‌رو کرد و می‌آید در وصف امام‌ خمینی(ره)توضیحاتی را می‌دهد.

وی ادامه داد: میشل فوکو، فیلسوف فرانسوی گفت که انقلاب اسلامی، روح یک جهان بی روح بود و جز باورهای دینی هیچ عامل دیگری قدرت بسیج‌کنندگی توده‌های مردم را نداشت و فقط یک عامل الهی میتوانست این کار را انجام دهد و می‌گوید امام خمینی(ره) پهلو به افسانه‌ها می‌زند،شما عزیزان این ملت، ببینید از چه جملاتی استفاده میکنند.

مجید امیرعبدالیهان در ادامه تشریح کرد: یکی از اهدافی که ما دنبال می‌کنیم این است که با روشنگری‌ها و با برنامه‌هایی که انجام می‌دهیم مانند نشست بصیرتی بتوانیم اطلاعات ملت و شما دانش‌آموزان را بالا ببریم و این کار را با استفاده از دستاوردها و پیشرفت‌هایی که انقلاب اسلامی در ۴۵ سال گذشته داشته است؛ انجام می‌دهیم،دشمن از طریق فضای مجازی جوانان و نوجوانان و خانواده‌ها را هدف قرار داده‌است.

وی تأکید کرد: نسل جوان و دانش‌آموزان سختی‌های گذشته را ندیده‌اند و زمانی که انقلاب شد من ۴ یا ۵ سالم بود،ما آب خوردن در پایتخت نداشتیم،جاده‌ها آسفالت نبود،برق نداشتیم، مادران ما یک روز را اختصاص می‌دادند و می‌رفتند لب خیابان و در داخل آن انبار ظرف می‌شستند.

این مقام مسئول درباره کمبودهای قبل از انقلاب گفت: زمانی که من ۱۰ سالم بود تازه آمدند کوچه‌های مارا کم کم لوله آب و برق کشیدند،این هم به برکت انقلاب اسلامی است؛ نسل جوان و نوجوان این سختی هارا نمی‌دانند و وقتی بگوییم در همین شهرستان‌های اطراف تهران آب نبود؛ شاید باور نکنند؛ همینجایی که ما نشستیم در شهرری تپه بود و ما وظیفه داریم این هارا بازگو کنیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه سیدالشهدا(ع)استان تهران از اعزام دانش‌آموزان به اردوی راهیان نور خبر داد و بیان کرد:در راستای این روشنگری‌ها؛ اردوی راهیان نور را داریم که ما در اردوی راهیان نور بیش از ۷ هزار نفر دانش‌آموز دختر را اعزام کردیم،دانشجویان زیادی هم در هفته‌های گذشته به راهیان نور اعزام شدند؛ این روزها هم بحث اعزام دانش‌آموزان پسر را داریم.

امیر عبدالهیان در رابطه با انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: در بحث انتخابات هم با توجه به اینکه یکی از راهبردهای دشمن ناامید کردن مردم و کاهش میزان مشارکت در انتخابات است، به منظور برگزاری نشست‌های بصیرتی و سیاسی در بین اقشار مختلف مردم به ویژه در مدارس، دانشگاه‌ها، بیش از ۶ هزار نشست روشنگری برای قریب به ۸۰۰ هزار نفر برگزار شده است.

مجید امیرعبدالهیان در پایان یادآور شد: همچنین در حوزه محرومیت‌زدایی علاوه بر اجرای ۲۰۵ کیلومتر شبکه آب روستایی و بهره‌مندی روستائیان از آب شرب سالم و پایدار، احداث ۵۰۰ واحد مسکن محرومان با مشارکت کمیته امداد وارد فاز اجرایی شده و در شهرستان‌های استان تهران چندین واحد مسکن محرومان به بهره‌برداری می‌رسد.

دانش‌آموز خبرنگار: مرتضی احمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار