مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان ‏آموزش و پرورش استثنایی کشور

تهران (پانا) - مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان ‏آموزش‌ و پرورش استثنایی با حضور حمید طریفی حسینی و حجت الله الماسی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۴۶۸۹۵
لینک کوتاه کپی شد
مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان ‏آموزش و پرورش استثنایی کشور

مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان ‏آموزش‌وپرورش استثنایی کشور با حضور حمید طریفی حسینی رئیس سابق سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور و حجت الله الماسی برگزار شد.‏ ‏

در این آیین که معاونین، مدیران و کارکنان سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی حضور داشتند، حمید طریفی ‏حسینی گزارشی از عملکرد و فعالیت‌های انجام‌شده در سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی را ارائه کرد.

وی همچنین از تلاش‌های کارکنان سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی در اجرای برنامه‌ها و ارتقای کیفیت ‏خدمات آموزشی به دانش آموزان با نیازهای ویژه تقدیر و تشکر کرد.

سپس معاونین سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی، ضمن معرفی برنامه‌ها و همکاران خود از تلاش‌های ‏دکتر طریفی حسینی قدردانی کردند‎.‎ در ادامه جمعی از همکاران به بیان پیشنهادات خود در خصوص ‏اهداف و برنامه‌های سازمان پرداختند‎.

حجت الله الماسی، معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی، ضمن تقدیر و تشکر از ‏خدمات حمید طریفی حسینی در طول دوره مسئولیت به تبیین اهمیت جایگاه آموزش و پرورش استثنایی ‏در نظام تعلیم و تربیت کشور پرداخته و خواستار همکاری و هم افزاری همه عوامل سهیم و مؤثر در ‏اجرای برنامه‌ها و اهداف سازمان شد.‎

دانش آموز خبرنگار: محمد مهدی کاظمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار