مدیر کانون سلمان خلیل آباد؛

کانون سلمان پایگاه مرکزی قرارگاه ۱۴ صفر۲ خلیل آباد است

خلیل‌آباد (پانا) - مدیر کانون سلمان خلیل آباد گفت کانون‌ها نقش مهمی در میدان ۱۴صفر۲ دارند و  کانون سلمان پایگاه مرکزی قرارگاه ۱۴صفر۲ شهرستان خلیل آباد است.

کد مطلب: ۱۴۴۶۶۴۳
لینک کوتاه کپی شد
کانون سلمان پایگاه مرکزی قرارگاه ۱۴ صفر۲ خلیل آباد است

محسن اخوان در گفت‌وگو با پانا گفت: کانون فرهنگی تربیتی سلمان می‌کوشد تا با برگزاری کلاس‌های مختلف در زمینه‌های معرفتی،هویت فردی، خدماتی، اقتصادی، تربیت بدنی و سلامت نشاط و پویایی را به دانش آموزان القا کند. زیرا یکی از اهداف مهم کانون‌ها شکوفایی استعدادهای نهفته دانش آموزان است.

وی ادامه داد: بدون شک رشد و شکوفایی استعدادها و توانایی‌های دانش‌آموزان در زمینه امور فرهنگی، هنری، اجتماعی و ... در قالب کار گروهی بیشتر است که این مورد با عنوان انجمن‌ها انجام می‌شود و یکی‌ از انجمن‌های فعال، انجمن خبرنگاری کانون سلمان است که با خبرگزاری پانا در ارتباط بوده و در بین شهرهای هم طراز بیشترین خبر را در سایت خبرگزاری پانا منتشر کرده است.

اخوان افزود: کانون‌ها نقش مهمی در هدایت و همکاری با دانش آموزان در اجرای طرح میدان ۱۴ صفر ۲ دارند و در واقع کانون پایگاه مرکزی مسئولان قرارگاه ۱۴ صفر ۲ است و در این طرح که بزرگترین حماسه نوجوانان در زمینه پیشرفت کشور است، دانش آموزان شرکت کننده به منظور امیدآفرینی، ایجاد شور و نشاط در مدارس و در راستای اجرایی کردن فرمان جهاد تبیین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ضمن روایت پیشرفت‌های کشور و شهرستان، با برگزاری مناظره در مدارس به رقابت خواهند پرداخت.

مدیر کانون مهم‌ترین کلاس‌های کانون سلمان را قرآن، زبان انگلیسی، خوشنویسی، شطرنج، رباتیک، محاسبات ذهنی، فن بیان، نقاشی، طراحی و خبرنگاری معرفی کرد.

خبرنگار دانش آموز: ایلیا سروری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار