کار آموزش و پرورش در ورزش تحسین برانگیز است

حشمت مهاجرانی: تعامل فدراسیون فوتبال با آموزش و پرورش مشکلات فوتبال را حل می کند

خبرگزاری پانا: سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: تعامل فدراسیون فوتبال با آموزش و پرورش در ورزشهای پایه می تواند مشکلات کنونی فوتبال را حل کند.

کد مطلب: ۱۴۴۶۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، حشمت مهاجرانی با اشاره به میزبانی ایران از مسابقات فوتبال دانش آموزی آسیا، اظهار داشت: این اتفاق خوب و مبارکی است که تربیت بدنی آموزش و پرورش توانسته با تلاش کیومرث هاشمی آن را برگزار کند. این طور میزبانی ها باعث می شود تا فوتبال ما بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: توجه فوتبال در مدرسه خیلی می تواند به رشد فوتبال ملی کمک کند. اگر فدراسیون فوتبال با آموزش و پرورش تعامل کند، خیلی از مشکلات کنونی فوتبال حل می شود. بالاخره کسی نمی تواند منکر این مسئله شود که هرچیزی باید از پایه شکل بگیرد.

این کارشناس فوتبال تصریح کرد: مشکلاتی که فوتبال ما با آن روبرو است عدم توجه به پایه ها است. کاری که آموزش و پرورش در رشته های دیگر آغاز کرده واقعا تحسین برانگیز است و اگر فدراسیون فوتبال هم با این وزارتخانه تعامل کند، می توانند گام بلندی در جهت پیشرفت و ایجاد تیم های پایه قوی بردارند.

مهاجرانی در خصوص نقش آموزش و پرورش در توجه به فوتبال گفت: چون آموزش و پرورش نقش آموزشی دارد، طبیعی است که می تواند از ابتدا اصول اولیه در مدارس به کسانی که علاقمند به فوتبال هستند را آموزش دهد. وقتی فوتبالیست ها در مدارس با شیوه فوتبال و رفتارهای حرفه ای و اخلاقی آشنا شوند و پرورش یابند، می توان آینده درخشانی برای آینده فوتبال ملی ترسیم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار