گلرو در گفت‌وگو با پانا:

دستگاه‌های امنیتی درباره منافع ملی مردم ایران شوخی با کسی ندارند

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با چشمان تیز در حال رصد منطقه است/ نهادهای اطلاعاتی به این اقدامات فرسایشی و مستمر رژیم صهیونیستی پاسخی قاطع دهند

تهران (پانا) - عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دستگاه‌های امنیتی درباره منافع ملی مردم ایران شوخی با کسی ندارند، گفت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با چشمان تیز منطقه عراق، شامات و سرزمین‌های اشغالی را رصد می‌کنند.

کد مطلب: ۱۴۴۲۳۴۹
لینک کوتاه کپی شد
دستگاه‌های امنیتی درباره منافع ملی مردم ایران شوخی با کسی ندارند

عباس گلرو در گفت‌وگو با پانا ضمن محکومیت اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی و شهادت 5 تن از مستشاران نظامی ایران، اهظار کرد: «روند در حال پیشروی به سمتی است که به نفع رژیم صهیونیستی نیست. اسرائیل خواسته یا ناخواسته منطقه و سرزمین اشغالی و مردم یهود را به سمتی می‌برد که ممکن است اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی رخ دهد.»

وی افزود: «شرایطی که تحت عنوان صبر جمهوری اسلامی ایران نامیده می‌شود و در حال سواستفاده از آن هستند، یک روز این صبر به پایان می‌رسد. اخیراً سپاه پاسداران در یک اقدام دفاعی به مواضع جاسوسی اسرائیل در اربیل و شمال عراق حمله کرد. شمال عراق و اربیل محل رفت و آمد موساد و برنامه ریزی علیه جمهوری اسلامی ایران و ساختارهای امنیتی و اقتصادی کشور است. دستگاه‌های اطلاعاتی امنیتی جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با چشمان تیز منطقه عراق، شامات و سرزمین‌های اشغالی را رصد می‌کنند و در خصوص منافع ملی مردم ایران شوخی با کسی ندارند.»

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: «با توجه به تحولاتی که در سه سطح داخلی سرزمین‌های اشغالی و منطقه‌ای و بین‌المللی، اسرائیل وضعیت خوشی نخواهد داشت. ما نسبت به آنچه که در فلسطین و غزه گذشت، مسئولیت داریم. خون شهدا به ویژه کودکان و زنان، نابودی رژیم صهیونیستی را به دنبال خواهد داشت.»

نماینده مردم سمنان در مجلس خاطرنشان کرد: «من به عنوان نماینده مردم و عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس از دستگاه‌های اطلاعاتی امنیتی، سپاه پاسداران و نیروی قدس درخواست می‌کنم که به این اقدامات فرسایشی و مستمر رژیم صهیونیستی در سوریه پاسخی قاطع دهند اگر چه ما می‌دانیم که اقداماتی شده است و این نتیجه دردی است که اسرائیل از اقدامات جمهوری اسلامی متحمل شده است و در حال واکنش نشان دادن است اما در همین حد نیز نباید شاهد اقدامات تروریستی باشیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار