رئیس سازمان دانش‌آموزی استان مازندران در جمع پیشتازان آملی:

آمل عنوان‌دار در همه عرصه‌های سازمان دانش‌آموزی استان مازندران

مازندران (پانا)‌ - رئیس سازمان دانش‌آموزی استان مازندران عنوان کرد آمل در همه عرصه‌های سازمان دانش‌آموزی استان مازندران عنوان دار است.

کد مطلب: ۱۴۴۲۲۸۴
لینک کوتاه کپی شد
آمل عنوان‌دار در همه عرصه‌های سازمان دانش‌آموزی استان مازندران

مرحله اول دوره آموزشی یاور مربیان پیشتاز شهرستان آمل، با حضور رئیس سازمان دانش‌آموزی مازندران، مسئولین خبرگزاری پانا، اساتید کشوری پیشتازان و با حضور دانش‌آموزان پیشتاز دختر شهرستان، در آمل برگزار شد.

هادی ایزدی، رئیس سازمان دانش آموزی استان مازندران، ضمن عرض خیر مقدم به دانش آموزان، اولیا و مربیان بیان کرد: «سازمان دانش آموزی آنطور که به حق بود، به دانش آموزان ارجاع داده نشد اما با این حال توانستیم خود را در سطح چهار استان برتر کشور ارتقا دهیم. مخصوصا شهرستان آمل، که ما در همه زمینه ها عنوان دار هستیم.»

ایزدی افزود: «در شهرستان آمل، موفق به جذب ۲۰۸ مربی و ۳۲هزار و ۵۹۵ دانش آموز پیشتاز در سازمان دانش‌آموزی شده‌ایم؛ این یعنی ما سه برابر شهرستان های مطرح فعالیت داریم.»

رئیس سازمان دانش‌آموزی استان در ادامه، عامل پیشرفت شهرستان را فعالیت قلبی مربیان کشوری بیان کرد و با اشاره به خبرگزاری پانا گفت: «سیاست سازمان این است که در هر مدرسه یک خبرنگار داشته باشد تا وقتی که مسئولی وارد مدرسه می شود آن مدرسه بتواند گزارش ارائه دهد. جامعه آماری ما هم در این حوزه جالب است؛ یعنی حدود ۲۴هزار نفر ثبت نام کردند که آموزش داده می شوند.

وی همچنین به برنامه‌های حوزه دانش‌آموزی اشاره کرد و گفت: «مسابقه استعدادیابی در ساری با استقبال زیاد دانش آموزان در دو مرحله، تحت عنوان مجری گری و خبرنگاری شروع شد که توسط صدا و سیما پوشش داده شد و قرار است دانش آموزان توانمند به صدا و سیما معرفی شوند؛ ما انتظار داریم این موضوع جدی گرفته شود.»

رئیس سازمان دانش آموزی استان مازندران در پایان بیان کرد: «ما دانش آموزانی داریم که می توانیم از آنها استفاده کنیم و از مربیان می‌خواهیم فعالیت خود را بیشتر کنند.»

دانش آموز خبرنگار: حنانه خلیلی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار