در تالار رودکی و با حضور وزیر فرهنگ‌؛

فردا، آیین تجلیل از پدیدآورندگان آثار برتر «قند پارسی» برگزار می‌شود

تهران (پانا) - همایش «ملی قند پارسی» فردا دوم بهمن ساعت 9 صبح فردا با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و شماری از اهالی فرهنگ، هنر و رسانه در تالار رودکی تهران برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۴۲۲۶۷
لینک کوتاه کپی شد
فردا، آیین تجلیل از پدیدآورندگان آثار برتر «قند پارسی» برگزار می‌شود

‌به‌گزارش روابط‌ عمومی ‌وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در مراسم ملی قندپارسی که 2 بهمن‌ماه سال جاری برگزار می‌شود، افزون بر اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری و رونمایی از تمبر همایش، از هنرمندان خلاق و نوآور و صاحبان آثار برتر در عرصه تبلیغات تجلیل به‌ عمل می‌آید.

در این مراسم که به میزبانی وزیر ‌فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود، جمعی از نخبگان، صاحب­‌نظران و سفرای کشورهای فارسی‌زبان حضور دارند.

نخستین همایش قند پارسی، به اهتمام دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با هدف پاسداری از زبان و ادبیات فارسی و ارتقای نقش و کارکرد آن در عرصه تبلیغات برگزار می‌شود.

بنابر اعلام دبیرخانه، فراخوان همایش قند پارسی در بخش‌های تبلیغات تجاری، مسئولیت اجتماعی، تبلیغات فرهنگی با محوریت فرهنگ غنی فارسی، رسانه‌های برخط، چاپی و فضای مجازی منتشر و دبیرخانه آن در 3 سطح شهرستانی، استانی و ملی فعال است.

دبیرخانه همایش در مجموع 2 هزار و ۱۲۴ اثر دریافت کرد که از بین این آثار، ۱۸۳ اثر به مرحله داوری نهایی راه پیدا کرده است.

پیش‌تر در 23 اردیبهشت سال جاری، همایش رونمایی از نشان قند پارسی در تالار رودکی تهران برگزار شد و جمع کثیری از سفرای کشورهای خارجی در ایران، نخبگان و علاقه‌مندان زبان پارسی حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار