مدیر آموزش و پرورش ناحیه‌ یک بهارستان:

آثار هنرمندان، نشان‌دهنده‌ صدای یک ملت و جامعه است

بهارستان یک(پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه‌ یک بهارستان در رویداد آخراشه با موضوع حمایت از کودکان مظلوم غزه، آثار هنرمندان را صدای یک ملت دانست. 

کد مطلب: ۱۴۴۱۸۱۶
لینک کوتاه کپی شد
آثار هنرمندان، نشان‌دهنده‌ صدای یک ملت و جامعه است

آیت‌ اصلانی، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در مراسم رویداد آخراشه با موضوع حمایت از کودکان غزه، با حضور مجتبی نقی‌‌زاده و سایر مسئولین که در کانون شهید مطهری برگزار شد، گفت: هنرمند در به تصویر کشیدن موضوعات مهم جهان، نقش اساسی دارد؛ چه بسا بهتر است که صدای مظلومان جهان با به تصویر کشیدن در آثار متعدد، به گوش مردم جهان برسد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه‌ یک بهارستان اظهار کرد: آحاد مردم جهان از ظلمی که رژیم صهیونستی به مردم و کودکان مظلوم فلسطین می‌کند به ستوه آمده‌اند و خواهان آزادی فلسطین هستند؛ جملگی ما به عنوان یک مسلمان و ایرانی باید در تمام ابعاد مختلف علم و دانش، هنر و غیره صدای مردم بی‌گناه فلسطین باشیم تا صدای کودکان مظلوم به گوش دشمنان اسلام برسد و دست از این قتل بی‌رحمانه بردارند.

وی همچنین افزود: بنده به عنوان نماینده‌ آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان، از شما نوجوانان و جوانانی که هنر خود را در راه حمایت از مردم بی گناه غزه گذاشته‌اید؛ کمال تشکر و قدردانی را دارم و به شما می‌گویم با توکل بر خدا نمایشگاهی در ناحیه یک بهارستان برگزار خواهیم کرد تا آثار حرفه‌ای شما در نمایشگاه به صورت زیبایی جلوه‌گر شود و سبب انگیزه‌ برای دیگر هنرمندان باشد.

اصلانی همچنین بیان کرد: حق و باطل مقابل یکدیگر هستند و انسان‌ها همیشه باید تلاش کنند که جلوه‌گر حق باشند؛ اگر انسانی بخواهد در خاطرات و یاد مردم همیشه زنده بماند، باید اثری از خود به‌ جا بگذارد که سالیان سال نشان‌ دهنده‌ مفهوم ارزشمند باشد؛ مانند هنری که شما هنرمندان برای حمایت از کودکان مظلوم غزه به کار می‌برید.

وی در ادامه‌ سخنانش افزود: در جهان نباید حق مظلومی ضایع شود ولی دشمنان صهیونستی به مردم فلسطین ظلم می‌کنند؛ ما به عنوان یک انسان وظیفه داریم در مقابل چنین ظلم و ستمی ایستادگی کنیم و نگذاریم حق کودکان بی‌گناه فلسطین پایمال شود.

اصلانی در پایان بیان کرد: امروزه دشمنان به دنبال تاثیرگذاری بر عقاید نوجوانان و جوانان کشور هستند و ما باید از نفوذ آنان بر عقاید نوجوانان و جوانان جلوگیری کنیم و در این رابطه از شما دانش‌آموز‌ان هنرمند خواستارم که تا می‌توانید پوزه‌ دشمنانمان را با حمایت از میهن خود و مردم بی‌گناه جهان به خاک بمالید و نگذارید که یک لحظه شما را با افکار‌ شوم‌ خودشان فریب دهند.

دانش‌آموز خبرنگار: یگانه عسکری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار