به میزبانی شهر بندرعباس؛

مسابقات ورزشی دانش‌آموزان دختر هرمزگان برگزار شد

هرمزگان (پانا) - مسابقات ورزشی دانش‌آموزان دختر هرمزگان در رشته‌های تنیس روی میز و دومیدانی با حضور معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش هرمزگان و به میزبانی ناحیه ۱ بندرعباس برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۴۰۸۴۹
لینک کوتاه کپی شد
مسابقات ورزشی دانش‌آموزان دختر هرمزگان برگزار شد

مهدی فولادی معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: سی و چهارمین دوره ورزشی مسابقات دختران در مقطع دوم متوسطه طی یک روز در بندرعباس برگزار شد.

مهدی فولادی افزود: مسابقات ورزشی دختران در دو رشته و با حضور هشت تیم دو و میدانی و چهار تیم تنیس روی میز از رودان، کیش، بندر خمیر، حاجی آباد، ناحیه یک و دو بندرعباس برگزار شد.

معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش هرمزگان خطاب به ورزشکاران تاکید کرد: دانش آموزان علاوه بر داشتن پیشرفت در زمینه ورزشی باید در زمینه‌های دیگر از جمله اخلاق هم پیشرفت‌هایی داشته باشند چون الگوی شهر و مدرسه خودشان هستند.

لازم به ذکر است که در پایان این مسابقات در رشته دومیدانی ناحیه ۲ بندرعباس مقام اول تیمی، بندرخمیر مقام دوم تیمی و ناحیه ۱ بندرعباس مقام سوم و در رشته تنیس تیم شهرت رودان مقام اول، تیم ناحیه ۲ بندرعباس مقام دوم و تیم بندر خمیر مقام سوم تیمی و مقام های انفرادی به ترتیب، مقام اول انفرادی مهنا بدرود از بندر خمیر، مقام دوم انفرادی یلدا مریدی از رودان، مقام انفرادی سوم مشترک، الناز مجیدی، نازنین نژاد آبی از ناحیه ۲ کسب کردند.

در حاشیه این مسابقات نیز یادواره‌ای به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز حادثه تروریستی کرمان برگزار شد.

خبرنگار دانش آموز: معصومه پای برجای

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار