معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه یک بندرعباس:

تیم بسکتبال ناحیه یک قهرمان سی و هفتمین دوره مسابقات قهرمانی مدارس استان شد

هرمزگان(پانا)-معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس از قهرمانی تیم بسکتبال دانش آموزی شهید حقانی این ناحیه در سی و هفتمین دوره مسابقات بسکتبال قهرمانی مدارس متوسطه اول استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۰۹۵۲۳
لینک کوتاه کپی شد
تیم بسکتبال ناحیه یک قهرمان سی و هفتمین دوره مسابقات قهرمانی مدارس استان شد

محمود غیبی در حاشیه برگزاری مراسم اختتامیه این مسابقات که عصر امروز برگزار شد در گفتگو با خبرنگار پانا استان گفت: سی و هفتمین دوره مسابقات بسکتبال قهرمانی مدارس متوسطه اول استان از روز چهارشنبه نهم بهمن ماه ۹۸ به میزبانی آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس با حضور تیم های مدارس شهرستانهای بندرلنگه، قشم، میناب، ناحیه یک و ناحیه دو شهرستان بندرعباس آغاز و عصر امروز با قهرمانی تیم شهید حقانی ناحیه یک به کار خود پایان داد.

وی خاطر نشان ساخت: در این دوره از رقابت ها پس از قهرمانی تیم بسکتبال شهید حقانی ناحیه یک بندرعباس ، تیمهای بندرلنگه و ناحیه دو بندرعباس به ترتیب مقام دوم و سوم را از آن خود کردند.
معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه یک بندرعباس هدف از برگزاری این مسابقات را ایجاد شور و نشاط در دانش آموزان دانست و افزود: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) تحصیل، تهذیب و ورزش مهم است و ما هر سال این ماموریت را به منظور ایجاد فرهنگ ورزش و روحیه ورزشکاری و شور و نشاط و سلامتی و رقابت سالم در بین دانش آموزان در مدارس اجرا میکنیم.

غیبی اظهار داشت: تیم بسکتبال شهید حقانی (نماینده ناحیه یک بندرعباس) با ۵۰ درصد یار کمکی از مدارس مناطق و نواحی بعنوان قهرمان استان در تابستان ۹۹ به مسابقات قهرمانی کشور اعزام خواهد شد.

وی در پایان ضمن تشکر از تیمهای شرکت کننده و دست اندر کاران برگزاری مسابقات و خبرنگاران پانا، نقش خبرگزاری پانا را بسیار مهم دانست و گفت: خبرگزاری پانا به عنوان خبرگزاری رسمی آموزش و پرورش نقش بسیار مهمی را در انعکاس اخبار آموزش و پرورش ایفا نموده و کار بسیار بزرگی انجام می دهد و در بین خبرگزاری های رسمی در انعکاس اخبار آموزش و پرورش یکه تاز است ، چرا که از مجموعه سازمان دانش آموزی و بدنه آموزش و پرورش است.

انتهای پیام/

خبرنگار سیده فاطمه موسوی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار