معاون فرهنگی و پرورشی استان آذربایجان شرقی:

خلاقیت و هوشمندی در جنگ رسانه‌ای پیروز میدان را مشخص می‌کند

تبریز (پانا) - معاون فرهنگی و پرورشی استان آذربایجان شرقی گفت‌ در جنگ رسانه‌ای هوشمندانه عمل کردن در کنار زبان هنر خلاق برنده میدان را مشخص می‌کند.

کد مطلب: ۱۴۴۰۶۲۰
لینک کوتاه کپی شد
خلاقیت و هوشمندی در جنگ رسانه‌ای پیروز میدان را مشخص می‌کند

پناه علی حسین زاده در گردهمایی کارشناسان فرهنگی و هنری مناطق و نواحی استان با تشریح برخی زوایای برنامه فراگیر فرهنگی و پرورشی، به اهمیت ترویج و گسترش عفاف و حجاب اشاره کرد و گفت: ایجاد گفتمان سازنده بین دانش آموزان با زبان هنر در خصوص مسئله حجاب بسیار ضرورت دارد.

معاون فرهنگی و پرورشی استان آذربایجان شرقی گفت: دنیا به سمت الکترونیکی شدن می رود و ما با جنگ رسانه ای مواجه هستیم و قطعا هر گروهی هوشمندانه عمل کند پیروز میدان است و این اهمیت مسایل تربیتی و فرهنگی را چند برابر می کند.

وی ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی را در موضوع شناساندن هویت برای نوجوانان با اهمیت دانست و ادامه داد: در هر جایگاه و مقامی باید مسیولیت پذیر باشیم و تا حصول نتیجه با خلاقیت های مختلف اثربخش باشیم.

محمّدِ خانی در ارتباط ویدئویی این گردهمایی گفت: متناسب با تغییرات جامعه شیوه نامه ها فرهنگی و هنری متناسب سازی می شود و امسال این تغییرات آغاز شده و دلیل ابلاغ با تاخیر جشنواره امید فردا بعنوان بزرگترین رویداد فرهنگی هنری دانش آموزی در کشور، برای بهره برداری مطلوب همین تغییرات بود.

معاون برنامه ریزی فعالیت های فرهنگی هنری اداره کل فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی گفت: مراحل ارسال آثار در رشته های مختلف متفاوت است و در سطوح منطقه ای، استانی و کشوری برگزار می شود .

وی تاکید کرد: بر اساس سند تحول تمرکز اصلی فعالیت ها مدرسه است و اقدام اصلی در فعالیت های فرهنگی و هنری کف مدرسه باشد و باید هویت مستقل داشته باشند و ظهور و بروز واقعی داشته باشد.

وی افزود: اگر دانش آموز استعداد هنری دارد بر اساس ساحت سند تحول بنیادین در مدرسه این ظرفیت باید ایجاد شود و اجرا شود.

خانی گفت: امسال محتواهایی در اختیار مدرسه و استان قرار می گیرد تا هویت مستقل را مدرسه داشته باشد.

وی ابراز کرد: مشارکت اولیا و مسئولین محلی و استانی در این رویدادها مهم است.

حمیده اسحاقی نیز در این نشست گفت: هنر در راستای دین و ارزش ها باید باشد و جدا از هم نیستند و باید به کارهای هنری و فرهنگی جهت دهیم.
رییس اداره فرهنگی، هنری و اردوها تاکید کرد: انسان باید در جایگاهی که هست درست و به بهترین نحو کار کند.
وی خاطر نشان کرد: هدف ما این است که دانش آموز در سیستم تعلیم و تربیت، پرورش یابد و استعدادیابی کنیم و تلاش می کنیم این بستر را برای شکوفایی استعدادهای دانش آموزان محیا کنیم.

دانش آموز خبرنگار: محمدامین کریم زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار