مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی:

سیاست دشمن تضعیف مردم و از هم پاشیدگی ایران با تبلیغات کارشناسی شده است

مشهد(پانا) - مدیرکل آموزش‌و پرورش خراسان رضوی گفت : تبلیغات بسیار گسترده و اثر گذار دشمن که کاملا روانشناسی شده است، سیاستی علیه انقلاب و جمهوری اسلامی ایران است که به دنبال از هم پاشیدگی درونی و تضعیف حکومت است.

کد مطلب: ۱۴۴۰۰۹۷
لینک کوتاه کپی شد
سیاست دشمن تضعیف مردم و از هم پاشیدگی ایران با تبلیغات کارشناسی شده است

سید امیر شوشتری مدیرکل آموزش‌و پرورش خراسان رضوی بیان کرد: اکثر اوقات دشمن در محاسبات خود نیز اشتباه می‌کند زیرا کارشناسان خودشان دروغ هایی که علیه ایران می‌گویند را باور می‌کنند‌.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره بر دوران محرومیت از اطلاعات و تحلیل های قوی اظهار کرد: هنگام فشارهای روانی دشمن برای نابودی ایران شاهد بودیم که تظاهرات جمعی مردم همچون ۲۲ بهمن و قدس کفایت میکرد تا عظمت و شکوه حکومت ایران دیده شود تا تمام هزینه های دشمن برای تبلیغاتش هدر رود.

شوشتری ادامه داد: همگرایی، حرکات جمع و یکپارچه با روحیه انقلابی و استکبار ستیزی، همیشه به عنوان یکی از تاثیرگذارترین اقدامات در مقابل حربه های دشمن عمل کرده است .

وی با اشاره بر فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: مشارکت قوی و سلامت انتخابات دو نکته بسیار مهم است. در گذشته اگر انتخابات صحیح با مشارکت بالایی صورت می‌گرفت، اثر همه دروغ ها و فریب هارا از بین می‌برد.

در بخشی از این نشست، احمد آقایی معاون منابع انسانی دادگستری خراسان رضوی مطرح کرد: امروزه در یک میدان اجتماعی، فرهنگیان و معلمان اصحاب رسالت هستند؛ رسالتی که از احکام الهی و شریعت است. اصحاب معرفت عقیده دارند که معلمی شغل انبیا است؛ در تمام نظام های اجتماعی دنیا معلمین در جایگاه ویژه ای برخوردار و رسالت بزرگی را بر دوش دارند.

وی در ادامه افزود: در محضر شما استادان و معلمین بزرگ از بایدها و نبایدها می توان صحبت کرد. در آستانه دو انتخابات بزرگ هستیم که سرنوشت ساز است؛ انتخابات اقتدار و عزت یک حاکمیت است. در تمام نظام های اجتماعی دنیا انتخابات از جایگاه خاصی برخوردار است چون انتخابات تضمین کننده امنیت و استقلال آن ملت است.

معاون منابع انسانی دادگستری خراسان رضوی بیان کرد: تجلی‌گری و حکم‌نمایی عزت و اقتدار با حضور و وقوع مشارکت تحقق پیدا میکند که زیرساخت اقتدار ، مشارکت است. زیرساخت مشارکت را متولیان و مسئولین انتخابات فراهم‌ میکنند. متولیان و مسئولین، مجریان و معلمان هستند که با اطمینان بخشی به مردم انتخابات را پرشورتر کنند.

در ادامه این نشست علی مهدوی خواه، معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش خراسان رضوی با اشاره بر طرح میدانی ۱۴-صفر-۲ مطرح کرد: در این طرح قرار است دانش آموزان متوسطه اول و دوم در قالب تشکل‌های دانش‌آموزی، عهده دار جهاد تبیین و روایت گری کشور برای دوستان و اقوام‌شان باشند.

وی ادامه داد: صفر تا صد این طرح به عهده دانش‌آموزان است؛ لذا خواسته جدی ما از روسای ادارات آموزش‌و پرورش نواحی و مناطق استان این است که طرح را در دستور کار جدی خود قرار دهند و به آن توجه ویژه ای شود تا دانش آموزان از این فرصت به خوبی بهره‌مند شوند.

دانش آموز خبرنگار: زهرا زراعت‌کار

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار