برگزاری همایش اصحاب رسانه در جنوب غرب استان تهران

رباط‌کریم (پانا) - همایش اصحاب رسانه جنوب غرب استان تهران با محوریت نقش رسانه در تبیین پیروزی جبهه مقاومت برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۳۹۸۴۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری همایش اصحاب رسانه در جنوب غرب استان تهران

کانون بسیج رسانه سپاه حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان بهارستان با حضور اصحاب رسانه جنوب غرب استان تهران در همایش اصحاب رسانه جنوب غرب تهران به تبیین نقش رسانه درپیروزی جبهه مقاومت پرداختند و این پیروزی و مقاومت‌ها را پاسداشتند.

صمد سلطانی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان بهارستان در این مراسم عنوان کرد: دوربین و قلم شما یک سلاح است که می‌بایست از آن در جهت اهداف صحیح و رسوا کردن دشمنان و نیات پلیدشان بهره برد.

وی در ادامه اظهار کرد: ما نظامی ها هر موقع بخواهیم یک عملیات را انجام بدهیم باید هندسه آن را بشناسیم و شما اصحاب رسانه هم باید تمام جوانب رو بسنجید، چرا که اگر ما کوتاهی کنیم دشمن قسم خورده‌ ما آن طوری که خودش دوست دارد، افکار عمومی را هدایت می‌کند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: دشمن در جمهوری‌اسلامی ایران به دنبال ایجاد یک اتفاق ناخوشایند و یک هیجان است تا با اخبار کذب و دروغین خود یأس و نامیدی را در جامعه ایجاد کند.

سرهنگ پاسدار سلطانی خطاب به خبرنگاران و اصحاب رسانه تصریح کرد: دشمنان جمهوری اسلامی ایران از خبرنگاران و اصحاب رسانه می‌هراسند و از هر گونه فرصت و موقعیت در تلاش سوءاستفاده هستند.

سلطانی در پایان بر اطلاع‌رسانی صحیح که وظیفه یک فرد اصحاب رسانه است، تاکید و بیان کرد: شما خبرنگاران و اصحاب رسانه، می‌توانید در عرصه اطلاع‌رسانی درست و انتقال امیدواری به مردم کمک حال انقلاب باشید.

این مراسم با حضور فرماندار، شهردار نسیم‌شهر، امام جمعه، رئیس اداره ارشاد شهرستان، بخشدار نسیم‌شهر، روسای دیگر ادارات، خبرنگاران شهرستان های اسلام‌شهر، بهارستان، رباط‌کریم برگزار و در آخر از تعدادی از خبرنگاران تجلیل به عمل آمد.

خبرنگار: نرگس خیرانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار