شمارش معکوس انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال مردان

مرادی: انتخاب سرمربی تیم ملی، از تصمیمات مهم والیبال کشور است

تهران (پانا)‌ - رئیس فدراسیون والیبال‌ انتخاب سرمربی تیم ملی‌ را از تصمیمات ‌مهم والیبال کشور دانست و ابراز امیدواری کرد امروز به جمع‌بندی و تصمیم در این باره برسند.

کد مطلب: ۱۴۳۸۸۹۵
لینک کوتاه کپی شد
شمارش معکوس انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال مردان

شورای مشورتی فدراسیون والیبال دهم دی در جلسه‌ای 3 ساعته به بیان نظرات خود در خصوص گزینه‌های نهایی هدایت تیم ملی والیبال ایران در سال 2024 پرداخت و در پایان اعضا ضمن اعلام اولویت‌های خود برای سرمربیگری تیم ملی کشورمان اعضای منتخب پیشنهادی خود را برای حضور در کمیته فنی به صورت محرمانه به سرپرست فدراسیون والیبال اعلام کردند.

بر این اساس وحید مرادی پس از جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل نظرات شورای مشورتی و مشورت با برخی از بازیکنان، مربیان و کارشناسان داخلی و خارجی که سابقه همکاری با گزینه‌های مدنظر را داشتند و همچنین برگزاری جلسات و مذاکرات مجدد با گزینه‌های مد نظر، نخستین جلسه کمیته فنی را با ساختاری جدید و چابک برای تصمیم‌گیری در خصوص سرمربی تیم ملی والیبال ایران تشکیل داد.

نشست کمیته فنی فدراسیون والیبال امروز 17 دی با حضور وحید مرادی سرپرست فدراسیون، ناصر میرفخرایی، محمود افشاردوست، مصطفی کارخانه، منوچهر پورحسن، علی فتاحی، پدیده بلوری‌زاده، امیر طلوع‌کیان و‌ جواد مهرگان (به صورت آنلاین) آغاز شد.

همچینی مهدی احمدی آذر به عنوان مشاور و مدیر حوزه ریاست، سید میلاد تقوی به عنوان مشاور اجرایی و محسن ترابی به عنوان سرپرست دبیری در این جلسه حضور دارند و فریبا محمدیان نایب رئیس بانوان فدراسیون نیز با تاخیر در جلسه حضور خواهد یافت.

سرپرست فدراسیون والیبال در ابتدای این نشست، گفت: در شورای مشورتی بررسی اجمالی روی چهار گزینه سرمربیگری داشتیم و محمد رضا داورزنی هم به این گزینه‌ها رسیده بود و در جلسه پیش به دوستان گفته بودم که قصد داریم، یکی از مهم ترین تصمیمات را درباره والیبال ایران بگیریم و در آن جلسه صحبت‌های بسیاری مطرح و دوستان نظراتشان را بیان کردند.

وحید مرادی تصریح کرد: از آن جلسه به کمیته کوچک تری رسیدیم، تا بتوانیم تصمیم بهتری بگیریم. نمی‌دانم در این جلسه به نتیجه می‌رسیم، یا خیر و این بستگی به شما دوستان دارد، اما امیدوارم امروز در این جلسه بتوانیم به جمع بندی برسیم.

وی در ادامه گزارشی از جلسات و مذاکرات، با گرینه‌های مد نظر در فاصله برگزاری جلسه شورای مشورتی و کمیته فنی ارائه داد و سپس اعضا به بحث بررسی در خصوص گزینه‌ها پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار