نقدعلی در گفت‌وگو با پانا:

مجامع بین‌المللی نسبت به مجازات عاملان حادثه تروریستی کرمان اقدام کنند

تهران (پانا) - دبیر کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت مجامع بین‌المللی نسبت به مجازات عاملان حادثه تروریستی کرمان اقدام کنند.

کد مطلب: ۱۴۳۸۲۷۲
لینک کوتاه کپی شد
مجامع بین‌المللی نسبت به مجازات عاملان حادثه تروریستی کرمان اقدام کنند

محمدتقی نقدعلی در گفت‌و‌گو با پانا در خصوص حادثه تروریستی کرمان، اظهار کرد: «دستگاه‌های امنیتی، قضایی و اجرایی این اقدام تروریستی را پیگیری خواهند کرد تا سرنخ‌هایی از عاملان حادثه تروریستی به دست آورند.‌ یقینا رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی پشت این پرده است و ما باید در مجامع بین‌المللی حق و حقوق مظلومانی که در این حادثه به شهادت رسیدند را دنبال پیگیری کنیم.»

وی اضافه کرد: «امیدی به مجامع بین‌المللی نیست اما قاعدتا باید نسبت به کشتاری که در حال رخ دادن است نهادهای بین‌المللی حداقل وظیفه خود را انجام دهند و نسبت به مجازات عاملان در دادگاه‌های بین‌المللی اقدام کنند.»

نقدعلی بیان کرد: «باید بگوییم در بحث حادثه تلخ تروریستی کرمان که رخ داد، ضرباتی که رژیم صهیونیستی از جبهه مقاومت می‌خورد او را به عجز رسانده است و عجز او نیز در سرزمین‌های اشغالی و غزه ملاحظه می‌کنیم. چرا که می‌توان اظهار کرد که اسرائیل چیزی از بافت شهری و ساختمانی غزه چیزی باقی نگذاشت و هر روز نیز به کشتار می‌پردازد. جریان مقاومت کماکان با قدرت و مقاومت در مقابل او ایستادگی می‌کند و از او خسارت‌های مادی و تلفات جانی می‌گیرد.»

ایران الگوی جریان مقاومت در جهان است

این عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با اشاره به تاثیر جریان بر جریان مقاومت در سراسر جهان گفت: «اسرائیل از یک سو الگوی این جریان را ایران می‌داند که درست است. چرا که الگوی جریان مقاومت در یمن، عراق، فلسطین، سوریه و در سراسر منطقه و دنیا از مقاومت ایران در مقابل استکبار حاصل شده است. بنابراین زمانی که خود را عاجز می‌بیند به زعم اینکه ضربه‌ای به ایران بزند و این جریان را به نفع خود تغییر دهد این چنین به کشتار بی‌گناهان دست می‌زند.»

نقدعلی ضمن اشاره بر تومار رژیم صهیونیستی به در هم آمیختن خون زائران مزار حاج قاسم سلیمانی و مردم مظلوم غزه اظهار کرد: «باید به این نکته اشاره کرد که امروز خون پاک زائران سردار حاج قاسم سلیمانی زمانی که خون مردم غزه ریخته می‌شود بر زمین ریخت. سردار سلیمانی به عنوان دشمن شماره یک رژیم صهیونیستی بنیانی را نهاد که این بنیان تا زمانی که رژیم صهیونیستی را ریشه کن نکند از پا نخواهد نشست. کسانی که به دنبال این خط هستند در سراسر دنیا پایان تومور رژیم صهیونیستی را رقم خواهند زد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار