کارشناس امور بانوان اداره آموزش و پرورش ملارد خبر داد:

برگزاری کارگاه با موضوع سلامت دختران در دوران بلوغ در مدارس ملارد

ملارد (پانا) - کارشناس امور بانوان اداره آموزش و پرورش ملارد، از برگزاری کارگاه‌هایی با موضوع سلامت دختران در دوران بلوغ و آگاهی‌های بهداشتی و فردی خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۳۶۷۱۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کارگاه با موضوع سلامت دختران در دوران بلوغ در مدارس ملارد

ژاله جعفری، کارشناس امور بانوان اداره آموزش و پرورش شهرستان ملارد گفت: این طرح به همت کارشناسی امور بانوان جهت آشنایی والدین و دانش‌آموزان ابتدایی دوره دوم و متوسطه دوره اول، با عنوان سلامت دختران در دوران بلوغ و مراقبت از خود در برابر آسیب‌های احتمالی در مدارس دخترانه ملارد برگزار می‌شود.

جعفری در ادامه افزود: برای اجرای این طرح از مشاوران زبده شهرستان ملارد استفاده می‌شود و هماهنگی با مدارس در راستای آموزش دختران، آگاهی بخشی به دانش‌آموزان از برنامه‌های کارشناسی امور بانوان است. این کارگاه در دبستان مریم (س) برگزار شد و به تمامی دانش‌آموزان پایه ششم، پک بهداشتی اهدا شد.

کارشناس امور بانوان آموزش و پرورش شهرستان ملارد بیان کرد: بهداشت بلوغ دختران نه تنها برای دانش‌آموزان و خانواده آن‌ها، بلکه برای کل جامعه و نسل آینده ضروری است. به همین دلیل برای پیشگیری از مشکلات بلوغ و تأمین سلامت و آینده دختران به عنوان مادران فردا، باید نیازهای این سن حیاتی و بحرانی را شناخته و خدمات ویژه‌ای را برای آنان در خانواده و جامعه تدارک دید.

وی در پایان عنوان کرد: کارگاه‌های آموزشی سلامت دختران در دوران بلوغ و والدین آن‌ها از آذر ماه سال جاری در تمامی مدارس دوره دوم مقطع ابتدایی و دوره اول متوسطه در سطح شهرستان ملارد در حال برگزاری است. این کارگاه‌ها با هدف افزایش و ارتقاء توانایی‌ها و مهارت‌های فردی و اجتماعی دختران در مدارس برگزار می‌شود.

خبرنگار: بتول رحیمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار